|
patricks
|
Iemand hier al een Iphone 3G?? IK krijg em van de week, en ben benieuwd naar jullie bevindingen?!!
Waar heb jij hem weg dan?
|
|
|
|
robin..
|
is die al uit dan in amerika had ik hem niet kunnen vinden vorige week
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik heb em gereserveerd bij The Phonehouse in Zaandam.
Ik zag toevallig in de krant dat zij hem dus ook konden aanbieden. Van de week is ie binnen, nu 8 wachtende voor me.
Maar indd alleen met T-Mobile abbo. Maar dat is nu eigenlijk Orange, dus wel ok!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
in belgie / fraknrijk / zwitserland is i los te koop!!! in zwitserland kost i iets van 360euro!!!(das echt helemaal geen drol...i.c.m t mobile kost i zo'n 800(als je om gaat rekenen...kun je 'n leuk goedkoop sim only-tje nemen ben je dik voordeliger uit!!!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
...kun je 'n leuk goedkoop sim only-tje nemen ben je dik voordeliger uit!!!
En wat denk je dat je voor een SIM only per maand betaalt incl. onbeperkt internet ??
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
zo'n 12euro per maand (300min bellen) das op 2 jaar 288euro + 360(voor de telefoon)648euro scheeld 152euro...en je hebt 'n simlockvrije G3!!!
|
|
|
Mees..
|
12 euro my ass. daar ga jij geen 300 minuten voor bellen. Anyway, een bijkomend probleem is dat, als je iphone kapot is, dat je terug naar het buitenland moet voor garantie. Ik had de eerste iphone, maar ben hem heelmaal spuugzat, hij is namelijk kapot en ik zou voor garantie terug moeten naar de states. hopelijk is het met de 3g beter geregeld.
|
|
|
Ethicus
|
Ik heb de Ipod Touch en een simpel mobieltje. Geen IPhone nodig dus
|
|
|
DaanD
|
Jammer dat de nieuwe 3G een plastic achterkant heeft (en geen alu), ziet er een beetje El Cheapo uit en krast veel sneller. Ik hou het voorlopig bij mijn 'oude' Iphone, maar wel met firmware versie 2.0 (zelfde als de 3G)!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik weet het niet hoor? Dat sms-en blijft een rot karwei!
|
|
|
|
Parkie
|
Hebbes, Bij de Phonehouse incl. gratis docking station Vind hem geweldig, heb al met de navigatie de hond uit gelaten
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Top man, die van mij komt ook phonehouse vandaan... Leuk speelgoed hè, zo`n ij-foon
|
|
|
Parkie
|
Toch fijn 3 dagen mee kunnen spelen en nu al gecrashed.................
Alles al geprobeerd maar blijf foutmelding 1604 houden :'(
Heb op de diversen fora al gelezen dat dit vaker voorkomt....... klein torretje ??
|
|
|
|
viris
|
Ja ik heb 'm hoor :-) Hardstikke handig om continue de wind voorspelling te kunnen checken
|
|
|