|
Mark-Fizzer
|
Tja... Keb er een beetje een dubbel gevoel bij.
Ene kant, respect!
Andere kant, mongool!
|
|
|
Kevin
|
Ik zeg heeeeel oud
|
|
|
Lex
|
Ik zeg wat een eikel.
|
|
|
R@bert
|
wel big cojones idd...tering
|
|
|
Vinni
|
Ik zeg heeeeel oud Naja, hij vliegt nog met 2008 dus haal maar een paar ''e'tjes'' weg
|
|
|
|
slecht voorbeeld van nick the dick...maar wel vet!
|
|
|
Kevin
|
Waarom slecht voorbeeld het is bruut kan makkelijk dus top
|
|
|
Idefixe
|
Waarom slecht voorbeeld het is bruut kan makkelijk dus top De actie zelf kan ik nog wel begrijpen maar het filmpje op het internet kwakken is niet handig. Het geeft weer zo'n beeld van "verantwoord gedrag van kitesurfers" .............
|
|
|
Lex
|
Inderdaad, zal maar een lijntje breken...
|
|
|
NIELZZZZ
|
zeker wel ballen maar ook beetje zelfmoord neiging
|
|
|
¦Tim¦
|
GRU-WE-LIJK
|
|
|
Kevin
|
Nee en met de loops van ruben is dat niet erg :S En dan staat daar een filmpje van op internet en das ook niet erg hmm snap hem effe niet
|
|
|
Vinni
|
Inderdaad, geen gezeik, dit is gewoon een knetter brute actie! Ik gok dat 93,7% van de mensen die over veiligheid zitten te zeuren, diep in hun hart denken: vette actie!
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja daar heeft idefix helemaal gelijk aan, DOMME ACTIE Waarom slecht voorbeeld het is bruut kan makkelijk dus top De actie zelf kan ik nog wel begrijpen maar het filmpje op het internet kwakken is niet handig. Het geeft weer zo'n beeld van "verantwoord gedrag van kitesurfers" .............
|
|
|
Kaptain
|
Niet handig, wel vet. Als je 100% zeker van je zaak bent, is er niets aan de hand. Het enige linke eraan is, dat er mongolen die het niet zo goed kunnen, het ook gaan proberen...
|
|
|
Lex
|
Nee en met de loops van ruben is dat niet erg :S En dan staat daar een filmpje van op internet en das ook niet erg hmm snap hem effe niet Water is toch iets minder hard dan asfalt...
|
|
|
|
wel een beetje jammer dat die bus er niet onder door rijdt terwijl hij springt a la jim ripley!
|
|
|
leeany
|
Nee en met de loops van ruben is dat niet erg :S En dan staat daar een filmpje van op internet en das ook niet erg hmm snap hem effe niet Water is toch iets minder hard dan asfalt... en pro zijn is toch net ff iets anders als de betreffende kiter. maar, vette actie hoor
|
|
|
Vinni
|
Hij heeft de techniek en de ervaring om het te doen, daarom is hij ook pro. Als je bang bent dat je materiaal het begeeft dan kan je beter stoppen met tricks en heen en weer gaan varen met 12 knopen. Er kunnen net zulke rare dingen gebeuren als je op 10 meter in de lucht hangt dan dat je over een weg heen springt.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hij heeft de techniek en de ervaring om het te doen, daarom is hij ook pro. Als je bang bent dat je materiaal het begeeft dan kan je beter stoppen met tricks en heen en weer gaan varen met 12 knopen. Er kunnen net zulke rare dingen gebeuren als je op 10 meter in de lucht hangt dan dat je over een weg heen springt.
dat is het hem nou juist, een echte pro doet dit niet. Ik ben het eens, het ziet er vet uit maar je blijft een grote zak als je dit soort dingen doet. wat denk je als dit fout was gegaan.... Nos Journaal, RTL nieuws, SBS, CNN etc. wederom, goed voor de sport dit.....eikel
|
|
|
Lex
|
Precies Ron!
|
|
|
|
|