rocket man
|
rudo, weet ook niet wat het exact betekend maar laat in eerste instantie niets goeds vermoeden. Als ik dan al die "vervallen" items zie, geeft dit weer hoop. Maar het blijft speculeren. hopelijk snel duidelijkheid.
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik ga me zelf toch sterk afvragen of het wel om een kitesurfer gaat.... gisteren stonden er namelijk ook 4 van die grote bussen (je kent ze wel, die duitse met alles erop en eraan en vaak onder de stickers) dit waren ook windsurfers. het dak lag vol met windsurfplanken. Tijdens het varen gisteren voer ik met andere dus tesamen met windsurfers. ben benieuwd... wel vreselijk voor familie en vrienden. sterkte!
|
|
|
d@ni
|
Zo dan, das minder. Vandaar dus die heli geannuleerd. Ik heb er de hele dag naar gezocht en dus niets kunnen vinden, ik denk dat ze het er niet lang geleden op geplaatst hebben. Gecondoleerd voor de nabestaanden.
|
|
|
samurai
|
Zo dan, das minder. Vandaar dus die heli geannuleerd. Ik heb er de hele dag naar gezocht en dus niets kunnen vinden, ik denk dat ze het er niet lang geleden op geplaatst hebben. Gecondoleerd voor de nabestaanden. Dit staat er misschien een 1/2 uur op
|
|
|
Marko
|
Echt heftig :'(
Gecondoleerd voor de nabestaanden.
|
|
|
martijn
|
pff heftig.
KIJK ALLEMAAL UIT!
gecondoleerd voor de nabestaanden
|
|
|
DM2008
|
Damn. Ook mijn condoléances voor familie en vrienden. Hoop dat'ie in elk geval geen kleine kinderen achterlaat...
(Misschien toch even de topic-titel aanpassen? Uit de krant maak ik niet op of het wel om een kiter gaat)
|
|
|
JorritPi
|
Ja, en vooral duitsers komen daar juist windsurfen.
Familie, Wissen und Freunden, Verlust
|
|
|
rocket man
|
Damn,
Mein Beileid an die Hinterbliebenen
|
|
|
Marijntju
Geen avatar
|
klinkt vervelend dit. We zijn gister om 5 uur weggereden bij de slufter. Op 2 na bij de 1e trap, en nog een kiter op de zeekant, ging iedereen stoppen. Mijn inziens zou het dan moeten gaan om die kiter bij de zeekant, maar dat blijft gissen. We wachten af...
|
|
|
FunkyoneNL
|
Wat een klote zooi..... In iedergeval sterkte aan familiie, vrienden van de betrokkenen.
R.I.P
Mike
|
|
|
d@ni
|
klinkt vervelend dit. We zijn gister om 5 uur weggereden bij de slufter. Op 2 na bij de 1e trap, en nog een kiter op de zeekant, ging iedereen stoppen. Mijn inziens zou het dan moeten gaan om die kiter bij de zeekant, maar dat blijft gissen. We wachten af...
Neej het was gewoon bij de 2e trap. Ik kwam daar ongeveer 6uur aan en ben toen gaan kiten samen met mijn neef. Ik heb die man nog gezien mn neef heeft nog geprobeerd hem te reanimeren maar heeft niet geholpen. Het is super erg voor zijn familie en vrienden maar ook het kite imago heeft weer een harde klap gehad.. heftig om mee te maken ook. Sterkte
|
|
|
bitburger
|
vreselijk.... sterkte familie en vrienden.
|
|
|
NIELZZZZ
|
sterkte aan de nabestaande.
maar wat ik er niet uit kan halen is dit een ongeluk geweest of is de man onwel geworden of iets in die richting? sorry als ik erover heb gelezen
|
|
|
kitemafkees
|
Iemand een idee hoe het gebeurd is dan.... windvlaag, opstakel, of onwel geworden?
Erg voor de nabestaanden natuurlijk, sterkte met het verlies!!
|
|
|
helium
|
Another sad story Sterkte voor de nabestaanden
|
|
|
|
Hardcorekiter
|
Sterkte voor de nabestaanden, kunnen we niet met ze allen een condoleance register maken dat we allemaal onze steunbetuiging richting familie geven.
|
|
|
vissie
|
dit is echt K*t! Sterkte!
|
|
|
chico
|
Gecondoleerd. Verschrikkelijk dat zo'n gave sport levens neemt.
|
|
|
xray
|
Gecondoleerd!
|
|
|
xray
|
Op Hanglos staat dat het een windsurfer was...
|
|
|