¦Tim¦
|
WHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH
dit is echt te grappig...zooo droog
|
|
|
Alferink
|
Dat waren nog eens tijden, altijd spannend.
|
|
|
Idefixe
|
GGrrr hoe vaak ik DAT geluid al gehoord heb............
|
|
|
*Maximus*
|
WHUHAHAHA hoe die er dan ook bijstaat
|
|
|
robin..
|
en zo hoort het met best
|
|
|
Lukadukido
|
en zo hoort het met best
ik vaar met best en mijn deflate dop zit vaster dan vast.... serieus dat ding zal nooit zomaar losschieten. tis wel droog dit filmpje XD
|
|
|
Alferink
|
en zo hoort het met best
|
|
|
Joy.H
|
en zo hoort het met best
ik vaar met best en mijn deflate dop zit vaster dan vast.... serieus dat ding zal nooit zomaar losschieten. tis wel droog dit filmpje XD uhm de LE knalt kapot hoor... dus niks dopje erin en weer pompen en beulen @Alferink: BAH!!!!!!
|
|
|
michiel v geel
|
is gewoon een fetisch van hem, ik heb een keer een ww van hem gekregen was ook iets in die stijl
|
|
|
Alferink
|
is gewoon een fetisch van hem, ik heb een keer een ww van hem gekregen was ook iets in die stijl
Wat gaat er boven een verse geurende dampende bolus.
|
|
|
|
Lukadukido
|
en zo hoort het met best
ik vaar met best en mijn deflate dop zit vaster dan vast.... serieus dat ding zal nooit zomaar losschieten. uhm de LE knalt kapot hoor... dus niks dopje erin en weer pompen en beulen @Alferink: BAH!!!!!! Oké oké, ik heb niks gezegd. Ik wilde gewoon ff het merk Best verdedigen
|
|
|
|
rikdekker
|
gister nog op mirns....pomppomppomp....Boefpfffieeuw. ..Naish was het volgensmij;P
|
|
|
Lukadukido
|
toch zie je vaak dat niet alle gebruikers van deze site blij zijn, met de massale komst van waroo's of nemesis of wattan ook
|
|
|
Idefixe
|
gister nog op mirns....pomppomppomp....Boefpfffieeuw. ..Naish was het volgensmij;P
yup dat was een Naish . Klapte op zo'n ritsje van een strut uit elkaar . ( Was vorig jaar voor mij de reden om geen Raven te kopen )
|
|
|
michiel v geel
|
tja wat valt er nog over best te zeggen iedereen weet het het goedkope teringzooi is dat wel vliegd maar gewoon goedkoop is geproduceerd
|
|
|
Joy.H
|
uhm michiel laten we het topic nou niet gaan verne*ken met een mening
|
|
|
robin..
|
uhm michiel laten we het topic nou niet gaan verne*ken met een mening feit
|
|
|
|
|
pimpoldi
|
BEST doet het gewoon expres... mensen blijven zeggen dat het goede kites zijn, zodat ze meer verkopen als er weer een kapot gaat! de schoften!!!!
|
|
|
|
Matthijs?!
|
whaha geweldig filmpje wel lullig als het je overkomt ach ja xD
|
|
|