Beetje druk met verkoopseizoen bij Kubus waarschijnlijk. Reageren uiteindelijk altijd wel is mijn ervaring. Zijn overigens ook maar doorgeefluik. Boards and More (North) beslist uiteindelijk en daar heeft de importeur zich bij neer te leggen. Als het via ZA niet is gelukt zal dat ook via NL niet lukken verwacht ik want uiteindelijk komt het bij dezelfde persoon van Boards and More terecht.
Staat overigens los van het feit of het probleem met het board nu eigenlijk zou moeten mogen of niet. Persoonlijk vind ik van niet als je verhaal klopt....
De afloop zuigt jammer genoeg voor mij. Kubus heeft meer moeite gedaan dan ze hadden moeten doen, dus geen kwaad woord. North, sorry als je geen garantie kan geven op een plank die na een paar keer te gebruiken breekt, hoeft het voor mij niet meer. Voor mij geen North plank meer, ik raad dan ook iedereen North planken af.
Raar?!?, ik snap echt dat jij nooit en nooit meer North koopt. Maar ik kocht een North Jaime Pro, 07 tweedehands, en die gaat nu dus al weer 2 jaar mee, nog nooit ook maar een klein scheurtje gezien. Suc 6
Helaas komen bij elke leverancier fabrieksfouten voor. Het is aan de leverancier hoe daar mee om te gaan. Wel jammer te lezen dat er niet iets geregeld kon worden.