Ben vandaag, 5 dagen na levering, naar Mirns gegaan en kwam daar Tom met zijn nieuwe kites tegen.
Moet zeggen dat de kites er helemaal top uitzien en dat Tom helemaal blij is met zijn kites.
Intersurf Sneek & Gaastra hadden in mijn ogen geen betere reclamezuil kunnen vinden dan Tom.
Maar nu de "MAAAAAR"
Tom begon zijn lijnen uit te lopen en ik zag dat het een cabrinha bar was icm met SS lijnen en safety. Wij waren vervolgens bijna 20 minuten bezig om de kite op een juiste wijze af te stellen.
Natuurlijk vroeg ik aan Tom wat er misgegaan was, want dacht natuurlijk gelijk dat hij de bar alweer gesloopt had
Niets was minder waar. De kites zijn afgelopen zaterdag geleverd met een Jekyll bar (4 lijns en werkt dus niet op de Max). Nu is het dus wachten op de juiste bar.
Aangezien wij allemaal mede aandeelhouder zijn, wil ik toch even de kritische noot plaatsen:
Intersurf Sneek en Gaastra hebben weken lang veel publiciteit gehad en vervolgens wordt er een komplete reclamespot gefilmd. Dit is natuurlijk geen probleem, maar dan weet je dat kompleet kiteboarding Nederland, en ver daar buiten, de gang van zaken in de gaten gaat houden..
1) Wat een blunder dat er een verkeerde bar is geleverd.
2) waarom wordt er nu maar 1 bar geleverd. Ik weet dat je beiden kites op 1 bar kan varen, maar dat maakt het verkopen op de 2dehandsmarkt erg moeilijk en het is altijd lekker als je een bar achter de hand hebt.
3) Waarom kan er nog geen bar geleverd worden of heeft elke dealer de MAX alleen als kiteonly op voorraad liggen?
Begrijp mij niet verkeerd...Ik heb dit bericht eerst 3 x verwijderd voordat ik het geplaatst heb, maar ik vind dat iedereen het recht heeft op de waarheid.
Waarschijnlijk slaat Tom mij de volgende x voor mijn kop. Maar ik ben van mening:
"Wie hoog wil vliegen, kan ook hard vallen"
Dus Intersurf Sneek & Gaastra regel a.s.a.p 2 barren voor de MAX, zodat wij allemaal weer blij zijn