Kitesurfschool Tarifa van tevoren boeken

Slainthe

Geen avatar

Januari 22, 2009, 12:35:11
edit2Rapporteer  
Vanaf 25 mei een twee weekjes naar Tarifa.

Wil in de eerste week kitesurfles nemen. Beginners les  Roll Eyes

Kon hier op het forum niet echt ervaringen vinden over wat een goede kitesurf school is dus ik hou me aanbevolen voor tips.

Belangrijker nog is of iemand weet of je voor die periode al vantevoren vanuit Nederland les moet boeken of dat het nog redelijk slapjes is qua lessers zodat je nog alle ruimte en tijd hebt het daar te regelen

hoop dat er wat kiters zijn die me verder kunnen helpen

groet

Rene
joepje

Antwoord #1 Januari 28, 2009, 13:34:29
edit2Rapporteer  
Er zitten veel scholen in Tarifa. Boeken hoeft voor die periode niet. Ga eens een dagje rondkijken en vragen. Kijk eens hoe ze aan anderen les geven en hoe ze dat doen. Maak er je eigen idee bij op en spreek af voor de volgende dag.

Easy, have fun. Het is daar super!
Flof175

Antwoord #2 Januari 30, 2009, 13:00:59
edit2Rapporteer  
Wij zijn in mei naar Tarifa geweest.
De kitescholen lijken opgedeeld te zijn in twee catagorien. Je hebt de kitescholen die snel geld willen verdienen. Veel cursisten met 1 leraar.
En er zijn ook meerdere kitescholen die voor de kwaliteit gaan. 1 hiervan is wavebandits. Een kiteschool van een Duitser. Hij spreekt zeer goed Nederlands omdat hij ook jaren zeilles heeft gegeven in Friesland. Vooral door de goede duidelijke uitleg en persoonlijke begeleiding van deze school heb ik nu een vriendin die ook erg enthousiast is over het kitesurfen.

http://wavebandits.com/

Er zijn er zeker meer kitescholen die voor kwaliteit gaan en goed les geven in Tarifa.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.