|
|
dimitri
Gast
|
Kings of leon is ook rete goed, vind ik personelijk
|
|
|
|
onzin
|
hed-kandi
|
|
|
michiel v geel
|
vato gonzalez dirty house mixtape 3
heeeeeeeeerlijk
maar niet echt chill muziek
hed kandi is idd ook erg lekker
|
|
|
leeany
|
Hed kandi klinkt inderdaad wel erg lekker. Thx!
|
|
|
onzin
|
in house we trust is ook wel lekker
|
|
|
onzin
|
global underground
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
dude ken je pendulum al?
TE CHILL! en groove armada? ook te ziek!
en anders over de compleet andere boeg...Racoon! chill man! doe ook ff jack johnson en jason Mrazzzzz uiteraard!
gewoon chillen met die billen!
|
|
|
~Dirk~
|
dude ken je pendulum al?
TE CHILL! en groove armada? ook te ziek!
en anders over de compleet andere boeg...Racoon! chill man! doe ook ff jack johnson en jason Mrazzzzz uiteraard!
gewoon chillen met die billen!
pendulum, vorig jaar op Lowlands gezien, echt vet ja. Luister ook eens naar Xavier Ruth, is ook behoorlijk rlxt En dan een gouwe ouwe Kruger&Dorfmeister (K&D Sessions)
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
koel! ik zou naar pendulum 11 april gaan maar gaat niet door voor mij :|....
maar alphex twin is ook zooo koel! haha
ik was eerder helemaal niet van de elektronische shizzle maar dit is BRILJANT!
ook N.E.R.D...ontbreekt niet aan een goede collectie!
|
|
|
leeany
|
NERD is idd wel goed, alleen niet echt het rlxte wat ik zoek. Groove armada was inderdaad wel goed.
Pendulum ken ik ja, maar zit ook redelijk tempo in.
|
|
|
spoetnik
|
bloomingdales cd-tjes. Volgens mij elk jaar een relaxte dubbel CD met echte 'niets aan de hand' deuntjes...
|
|
|
|
|
|
|
Kingpin
Geen avatar
|
Hehe, kwa muziek ben ik een vreemde, luister: jack johnson, bob marley, en meer chill shit, maar aan de andere kant is ook, happy hardcore, echte hardcore, en hardstyle (alleen voor de dikke basss). luisterde eerst veel hardstyle werd het beu, en ben naar hardcore overgestapt. en dat was zeker wel chill
|
|
|
leeany
|
maar aan de andere kant is ook, happy hardcore, echte hardcore, en hardstyle (alleen voor de dikke basss). luisterde eerst veel hardstyle werd het beu, en ben naar hardcore overgestapt. \
Vertel mij wat haha. Komt wel veel chille muziek hier voorbij haha. Heb al veel gedownload tenminste van wat hier aangeraden werd. Groove Armada beviel mij het best tenminste.
|
|
|
Lex
|
phete philly is ook erg relaxt, af en toe mischien een beetje té. Oja, en verder luister ik ook bijna alles, veel house maar ook hardstyle. Dit jaar naar qlimax !
|
|
|
leeany
|
Pete Philly is inderdaad erg relaxt, beetje rustig hiphop achtig. Gister Hardnature gehad, heb 5 uur lang niet stil gestaan haha.
|
|
|
|
Arctic_Monkey
|
jason mraz kings of leon snowpatrol latin village (lating lounge en latin eclectic)
|
|
|