Je hebt het forum onderdeel Nieuws & Discussie gevonden, dat is al 1. Bij de sticky onderwerpen staat een thread vol met antwoorden op je (toekomstige) vragen http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=25794.0
Ik kan je aanraden om een les te volgen bij 1 van de beter bekende kitesurfscholen. Die kunnen je gelijk meer vertellen over de sport en geeft je een idee hoe dit is. Het is zowiezo aan te raden om zo een les te volgen alvorens zelf te gaan proberen. Als je vervolgens daadwerkelijk spullen gaat kopen dan zijn er hier wel genoeg mensen die je bepaalde kites en boards kunnen aanbevelen. Ik zou dan zowiezo als beginner op zoek gaan naar een bow met veel depower en een 135 boardje.
« Laatste verandering: April 29, 2009, 17:06:23 door Reflex »
Misschien een ideetje is het niet mogelijk dat er een help ik ben beginner text bij het aanmelden van een profiel wordt getoond welke ze moeten accepteren.... Waarin verwezen wordt naar de diverse beginners topics ??
Misschien een ideetje is het niet mogelijk dat er een help ik ben beginner text bij het aanmelden van een profiel wordt getoond welke ze moeten accepteren.... Waarin verwezen wordt naar de diverse beginners topics ??