CeesV
|
MORGEN RAGGGGGGGGGGGGGGGE, RAMME en de RAUZE!!!
|
|
|
VincentC
|
RAMMUH! LOOPUH! K O U D !
|
|
|
thomasr
|
ik wel wel rocken hakken zagen rammuh en de rest, maar dat zou mn 3e opeenvolgende vrijdag zijn dat ik vervroegd van school vertrek,, en ze waren al niet blij..
|
|
|
KappuhH
|
Is het wel verstandig om morgen het water op te gaan? Ik kan wel hoogte lopen....
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
ja en zaterdag als ik eindelijk weer vrij heb gaat de wind afnemen lekker f.... kan niet wachten om te gaan maar het zit niet mee
|
|
|
|
|
pim89
|
Hakke, zage, ramme, knalle, beuke, stormramme vandaag
|
|
|
VincentC
|
Stormrammen?! Het is hier in Almere STRAKblauw! Hopen dat het op Wijk ook zo is..
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
er komt van alles aan, let op het onweer...
Waar haal je dat nu weer vandaan? Allen KNMI komt met de waarschuwing voor windstoten, en regen. Voor de rest kom ik die melding bij de andere diensten niet tegen
|
|
|
Nova3
|
Bij het knmi staat dit.
vrijdag 08 mei en zaterdag 09 mei 2009 Vanmiddag enkele buien en kans op zware windstoten. Het is wisselend bewolkt. In de loop van de middag trekt een zone met enkele buien van west naar oost over het land. Daarbij is ook kans op onweer. De zuidwestenwind neemt in de loop van de ochtend toe naar vrij krachtig boven land, kracht 5, en krachtig langs de kust, 6 Bft. In de middag draait de wind naar het westen en neemt daarbij kortdurend toe naar krachtig tot hard, kracht 6-7. Er komen dan ook kortdurend zware windstoten voor tot 85 km/uur.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Voorwaarschuwing Watersport en recreatie
regio zuidwest Waarschuwing (ZEER) ZWARE WINDSTOTEN
Toelichting Een buienlijn bereikt in de eerste helft van de middag de westkust, trekt snel oostwaarts en verlaat aan het einde van de middag het oosten. Nabij de lijn is er kans op zware windstoten tot ongeveer 85 km/uur, overeenkomend met kracht 9.
Bericht nummer 1
Opgesteld vrijdag 08 mei 2009 09.01 uur
Volgend bericht 11.30
|
|
|
Nature
|
Dat gebied met stoten trekt snel over naar het oosten lees ik net op teletext :-) Gelukkig maar das geen fun windstoten van 9bft Edit jeroen was me voor hehe
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
W & R haalt de info van de KNMI Maar als je kijkt naar de grafiek van AWD voor bijvoorbeeld Hoek van Holland, dan valt vanochtend al op hoe grimmig de grafiek is. Tevens drijven er stevige wolkenpartijen over. Het is af en toe of iemand het licht uit doet
|
|
|
|
|
rocket man
|
dat ken net.....
ik zou voor 20m gaan...(hoog de lucht in met die maat)
|
|
|
helium
|
wat en F@#cK`N vette ochtend was dit!!!! Vanaf 9 tot 11.30 gevaren met een dikke 25knopen. Lekkere golfslag op de slufter vandaag, schuin/aanlandige wind en lekker rippen die gofjes. Tussen de gofslag lekkere vlakke stukken. Jongens geniet ervan vandaag, maar doe voorzichtig!
|
|
|
|
Lex
|
pfff word gek hier op school!!! Allemaal grafcollege's terwijl het buiten poeiert
|
|
|
pimpoldi
|
was erg lekker!! heel chil !
|
|
|
Flyingtrunkie
|
op schell in de vlagen 10 bft. (50 knts)!!
|
|
|
CeesV
|
Gruwelijke dag vandaag jongens! Heel veel zon gehad zelfs... en dikkkke wind natuurlijk!!!
|
|
|