|
Morres
|
ja, lijkt me ook mooi, maar wel duur en nutteloos voor mij maar wel mooi
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik heb 2 nieuwe speeltjes aangeschaft! - Ocean Rodeo Diablo '10 10 M - Ocean Rodeo Zen '10 131 x 34! Als ik een mooie actie foto heb, post ik hem nog wel! Kga nu voor 2 weken naar Ouddorp, morgen ochtend kan het ontgroenen beginnen!
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
waarom dan teigetje, last van je rug? Nee hoor maar ik vind het gewoon lekkerder varen met een zit, kost me veel minder kracht met oa. springen, en kan ik dus langer doorkiten..
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ah, ok!
Ik moet zeggen dat je daar wel een punt hebt ja. Ik heb lang met een zit gevaren en vaar nu al een tijd met een waist, maar ik moet zeggen dat vooral mn buikspieren het een stuk zwaarder te verduren hebben!
|
|
|
Langbeest
|
Tja je wordt een beetje ouder Jarno
|
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gewonnen op marktplaats???? Vertel?
|
|
|
|
Marko
|
Zo ook 3 nieuwe speeltjes binnen Ozone c4 7m Ozone c4 11m Naish momentum 130 2010 Weer een gehele nieuwe set
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
nieuw boardje . Skywalker Yo Concept, 133x40. super ding!! vaart super goed hoogte en een lekkere flex. en dat voor €300.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Mijn nieuwe speelgoed Snel maar wat mooie kiteplaatjes schieten! Een gaaf ding, zit er ook aan te denken om de Nex5 aan te schaffen. Je kan er ook FULL HD movies mee schieten. Ben benieuwd wat je bevindingen van deze camera zijn.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Hier nog 3 foto's van me nieuwe: - Ocean Rodeo boardje en nieuwe kite! Bevallen gelukkig goed na me eerste weekjes er mee te hebben gevaren!
|
|
|
arie225
Geen avatar
|
Gewonnen op marktplaats???? Vertel?
late reactie.. maar beter laat dan nooit. 250 euro.. nieuw. plastic om bridles, pomp nog in zak, plastic dingen nog om de ventielen..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Had ik vandaag een feesie op Zandvoort, dacht ik bij mezelf; 'Laat ik even bij vd Berg binnen kijken'. Je raadt het al, kom je weer naar buiten met een nieuwe trapeze.
|
|
|
Wjs
|
|
|
|
Morres
|
P2= de shit hoeveel eu?, wij net 4pakken ,waarvan 2 p2's voor 212eu p/s
|