|
Tim_GTS5
|
Gaaf hoor Frank, eerder dan verwacht he en morgen wind !
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Idd, verwachte em volgende week pas maar binnen 3 dagen binnen uit de UK dus dat is top!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Wat moest dat kosten?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja ben overstag voor mij bijna geen best meer alleen nog maar mijn 13.5 kahoonaatje vaar nu zeker met switch nitro 8 en 10 mtr ben afgelopen donderdag voor het eerst ruimte vaartuigen tegen gekomen van de ISS wat een lekkere kite veel bardruk en toch nog veel kontrole en snel sturen vaak werd ik op het eind met de waroo nog afgestraft dat de wind uit de kite ging maar met deze blijf je gewoon hangen tot je langzaam het water raakt dus ik ben weer ( alweer ) een heel blij mens JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
|
|
|
|
|
TBK
|
Het "BESTE" ermee Hans !
|
|
|
PeeWee
|
Hansie (bijna) niet meer met Best? Een tijdperk is afgesloten Veel plezier met je nieuwe kitetjes man See joes
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nadat mijn enkeltje brak op de fantastische wateren van Kaapstad en ze in het ziekenhuis aldaar mijn wetsuit kapot geknipt hadden, moest ik weer op zoek naar een nieuw wetsuitje. Vandaag maar een pakkie gekocht bij Aquatrends in Almere. Nou nog 2 maanden wachten voordat ik weer het water op mag, maar het pakkie is er..............
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He John wel genoeg blijven bewegen he anders groei dicht ( beetje Haring H bouw zeg maar ) en moet je weer een nieuw pak kopen als je het water op kan.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Goed bezig John.. Train your body hopelijk zien we je snel weer .. Ik heb ook een nieuwe wetsuite gekocht deze week er voor het eerst mee gevaren.. heerlijk pakkie ...lekker warm ...en je voelt bijna niet dat je hem aan hebt. .(merk: Animal animator)
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Een animal in een animal, dat past!! en animeren weet je ook alles van...
|
|
|
JVG
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik ben gisteren een Ozone C4 2012 8m gaan halen In deze kleur:
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik ben gisteren een Ozone C4 2012 8m gaan halen In deze kleur: Lekker fout en toch heeft het wat......... Ga je veel plezier van hebben!!
|
|
|
Langbeest
|
Is het vakantiegeld al zo vroeg bij jullie bijgeschreven?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Mooi pakkie Frank. Have fun ermee. Ach Erwin, wat moeten we anders met al dat geld.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
i Mooi pakkie Frank. Have fun ermee. Ach Erwin, wat moeten we anders met al dat geld. moet ik je even mijn reknr geven?
|
|
|
FlyingHigh
|
Wat zijn die bulten op de voor en achterkant van je nieuwe pakkie zwaffie?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nog effe wat pica's van mijn nieuwe zeer speciale nergens te krijgen zo mooie
BEUNSKIM
|
|
|