Staat een intressante discussie op Hanglos die het waard is om te lezen.
Ik weet dat sommige kite highers niet op Hang Los zitten maar dit vond ik toch wel de moeite waard om te lezen.
Doe er je voordeel mee
http://www.hanglos.nl/forum/187371/kiteforum-boodschap-van-algemeen-nut.htmlHet moet echt nog een keer klaarblijkelijk. Er is nogal wat aan de hand in kitewereld jongons en meisjes....
Ik heb wel lekker kunnen varen vandaag , het was eenperfekte dag wat dat betreft.
Mooi gezicht allemaal die duizenden kites langs de kust echt!
Maar als je dan even wat dichterbij keek.. Argh,... wat gebeurde er allemaal?
Meer dan de helft had er gewoon niks te zoeken. niet op zee, en zeker niet in de kiterij.
Hier wordt nog wel langer over nagepraat denk ik , zeker over sluiten der spot.
Zodat door toedoen van de duizenden domme megolen van vandaag straks enkele honderden vaste locals hun spot kwijt zijn.
Nog 1 keer:
je kan niet oneindig je kites in badgasten rammen of inelkaar en anderen, dat kan niet, het houd gewoon een keer op! Je kan ook niet voorrang nemen, je kan ook niet op zee gaan kiten als je niet eens je kite kan besturen. Je kan ook niet kiten tussen anderen als je niet eens kan kiten. etc.
Het was een drama! en mensen op strand en strandhuishouders zijn het wel wat zat om iedere keer hun kinderen weg te trekken voor vallende en crashende kites. Het was TE ZUUR!
ik heb gescholden en geschreeuwd, en mensen weg gestuurd dat ze maar moeten inpakken en snel ook, dit was ook gelijk me laatste keer dat ik er ook nog moeite voor neem, om een ieder wat duidelijk te maken op een normale manier.
Er zijn gewoon TEVEEL beginners bijgekomen zonder know-how en er zijn TEVEEL domme arrogante idioten bijgekomen. Ja, ook ik kreeg een doodaanslag van een north mannetje te verduren, kite langs me oor. het enigste wat terugkwam van die rider was niet sorry, maar een boos en arrogante niksharses, met een nou en houding.
Dus vanaf nu. Berg je maar als je dom blijft of niet aan de regls wilt houden, mijn kite gaat niet meer omhoog of omlaag, ik keer niet meer om, men moet het maar op de harde manier leren, zo lijkt de hele tendens ook weer vandaag. Niemand denkt meer aan elkaar en zeker niet meer aan derden (niet -kiters/badgasten/ spot open houden etc. ) Dat is vandaag maar al te duidelijk geworden.
Ik heb werkelijk geweend hierom vandaag. is dit nou kiten tegenwoordig?...
Jammer dat alle goede raad gegeven alhier, hier niet zo goed en door iedereen wordt opgepikt en meegenomen.
Amen. en een behouden vaart, en dat het openhouden van de spots maar niet onder druk komen te staan door toedoen van deze idioten en megolen zoals vandaag op wijk. tering!