|
El Banditos
|
die had ik ook gevonden maar is maat M, en ze is op zoek naar maat L.
Weet ik toevallig
|
|
|
Ondabeach
|
Ik heb m'n vriendin er 1 kado gedaan heb er geen 200€ voor betaald. Ga ff praten bij Eurofun..
|
|
|
Galli
|
Thanx!
Is zij tevreden over het pak?
|
|
|
Ondabeach
|
Ja ze is tevreden..Ze vindt hem vooral soepel.. en warm. Hoe warm ie in de winter is weet ze nog niet ze heeft hem nu 2 mnd. Over de duurzaamheid kan ik je dus nog niets vertellen. De windchill zal wel iets tegen vallen want het pak is bijna overal dubbel lined. Het voordeel is dan weer dat zulke pakken niet zo kwetsbaar zijn.
|
|
|
Kitemaster
|
maui magix is het oude Mystic volgens mij....
en mystic pakken zijn niet zo denderend.......
Xwatersport haalt al GEEN pakken van mystic meer omdat ze niet te spreken zijn over de kwaliteit ervan.......
neem eerder een oneill psycho 2 (5-3mm)als je een echt goed pak wilt.......
kost wat (250-300) maar dan heb je ook wat!!!
|
|
|
Galli
|
Ok bedankt voor de info!
Ik ga vanmiddag nog even ergens anders kijken.. maar denk dat dit hem wel wordt!
|
|
|
Galli
|
Ik ben gister nog even gaan kijken naar wat andere pakken, maar nu heb ik het advies gekregen om geen 5/3, maar een 4/3 of zelfs 3/2 te nemen???? Ik weet nu niet meer zo goed welke ik moet nemen... advies???
|
|
|
Ondabeach
|
Nou met de herfst/winter voor de deur kun je beter voor een 5/3 gaan. Je kan deze ook in de zomer dragen. Als het echt te warm wordt (22gr +) kunje er een shorty bij kopen voor weinag.
|
|
|
vin2481
Geen avatar
|
zou een 5/3 nemen idd...
bij eurofun hebben ze vandaag en morgen in Alblasserdam een uitverkoop waar die hangt voor 159.........
|
|
|
Galli
|
Bedankt voor het advies allemaal en Vinnie voor de tip!! Hij is binnen....
|
|
|