Morres
|
zo waait het weken niet, en zo waait het te hard...cocksuckers
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
laat maar lekker blazen, de hele week. gisteren gehakt, zondag weer, dinsdag weer, donderdag weer. mij hoor je niet klagen.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Volgens Windguru Pro wordt het heftig. (spot Slufter/maasvlakte) is zojuist alweer naar bovenbijgesteld met stoten van boven de 50 knopen.
Kijk dus uit als je gaat, ik skip 'em in ieder geval. dit is niet leuk varen.
|
|
|
Denice
|
Volgens knmi "Kans op storm" !!!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Met zo'n diablo moet je toch hard knallen? 11m2 iets overdreven idd maar 6 of 7 moet lukken lijkt me... nie voor beginners mischien
|
|
|
martijnc
|
ben bang dat we weer slecht nieuws krijgen na deze dag
|
|
|
Ron Rodeo
|
Met zo'n diablo moet je toch hard knallen? 11m2 iets overdreven idd maar 6 of 7 moet lukken lijkt me... nie voor beginners mischien
Hehe. Diablo is idd beulkite, maar 8 mtr. is mijn kleinste en die wordt nie blij in 45-50 knoop. 5 of 6 is dan toch wel de max. beter is gewoon om niet te gaan, 1 fout en je wordt genadeloos afgestraft.
|
|
|
chico
|
Ach, het meeste volk is aan het werk. Jammer dat ik mn Helix 6je nog niet heb.
|
|
|
|
DHSKite
|
Jammer, had High Hopes voor morgen, maar zie het net.. dat wordt toch wachten tot donderdag.. .. als die niet draait naar zzw..
|
|
|
DHSKite
|
zo waait het weken niet, en zo waait het te hard...cocksuckers
Precies wat je zegt.. gezeik ook met die nikswind.. ik ga maar weer dammen..
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Tsja jongens, ik heb een 6m flexifoil ion 2 liggen, dus ik ga toch een poging wagen! Eventueel afstel beslis ik echt ter plekke.
|
|
|
pimpoldi
|
heb ook een diablo 8, maar boven de 50 knopen is het idd niet leuk meer
|
|
|
DHSKite
|
Morgen doen we de redbull NAP!!!
|
|
|
|
Idefixe
|
een ongeluk zit met deze omstandigheden in een heel klein hoekje.................
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Eerst zien hoe accuraat de voorspellingen zijn...
Ik heb de indruk dat er tegewoordig massa's wind voorspeld wordt, maar het uiteindelijk wel een heel pak minder is.
Dus met wat geluk morgen "gewoon" 30 knopen.
|
|
|
JorritPi
|
Van mij mag het wel eens ophouden met die harde wind de hele tijd! Iedere dag dat ik tijd heb om te kiten stormt het...en dan kun je natuurlijk super hoooog springen maar ik wil nou ook wel weer eens m'n tricks oefenen.
|
|
|
Idefixe
|
het meest recente marifoon weerbericht voor morgen :
Verwachting van 07:00 tot 19:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland zuidwest 7-8, toenemend 8-9, later afnemend 6-7,af en toe regen,zicht goed, in neerslag mogelijk matig
Zierikzee zuidwest 6-7, toenemend 7-8, later afnemend 5-6,af en toe regen,zicht goed, in neerslag mogelijk matig
IJmuiden IJsselmeer Marken zuidwest 7-8, toenemend 8-9, later afnemend 6-7,perioden met regen,zicht goed, in neerslag matig
Texel Rottum Delfzijl Harlingen zuidwest 7-8, toenemend 8-9, later ruimend west 6-7,perioden met regen,zicht goed, in neerslag matig
|
|
|
mocem
|
ik denk dat iedereen voor zichzelf moet kijken wat hij of zij veilig vind
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
8-9 bft, hm dat is wel erg veel woei voor een 7m....
....maar zolang ik mn rail nog kan houden zal er geloopt worden.
|
|
|
Vinni
|
Precies goed voor de 11 idefixe
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Goede dag, Ik ben een beginner, heb net les gehad. Morgen leuke wind lees ik. Zou ik mijn 11m of 9 m nemen?
|
|
|