Nou, toch ook maar eens een filmpie proberen te monteren. Eerste keer dus resultaat is er ook na. Wel grappig om te doen trouwens. Allemaal korte shots Ries..........................
Eerst de MTS bestanden met een convertertje naar WMV-formaat, aangezien het filmpje maken niet lukte met die MTS bestanden. Uiteindelijk gewoon met Windows Movie Maker Live de film gemaakt gemaakt. Ik heb die Corel Video Studio X2 ook gedownload, maar die moet ik even leren kennen. Die heeft wel veel meer mogelijkheden dan Movie Maker.
Uiteindelijk is ie wel grappig geworden. Ga ik meer doen, grappig. Veeeeeeeeeeeel filmen dus.
Eindelijk Concurrentie voor Haring Hai in filmland. Topfilmpie John daar kan Richard nog een puntje aan zuigen. Zeker wel ff een paar uurtjes geschreven, dat doe je toch niet allemaal in vrije tijd.
Super filmpje John. Leuk. Nu de movie van Richard nog. Kiten is voorlopig effe gebeurd als ik nar buiten kijk. Misschien wel snowkiten in het weekend. Snowboardje staat al gewaxt in de garage...
Ja, ik zou vandaag gaan. Weet het nog niet. Ga liever met deze temperaturen op zee gezien het bevriezingsgevaar van mijn gear. Denk dat ik toch maar aan het werk ga en wacht op een andere windrichting voor op zee te varen.
Hij heeft nog geen meter gevaren met die nieuwe kites van hem. Volgens mij liggen ze alle 3 opgepompt door zijn hele huis, zodat ie er lekker naar kan kijken. Heeft een kapitaal gekost, vaart ie er niet mee. Begrijp jij dat nou.
Hij heeft nog geen meter gevaren met die nieuwe kites van hem. Volgens mij liggen ze alle 3 opgepompt door zijn hele huis, zodat ie er lekker naar kan kijken. Heeft een kapitaal gekost, vaart ie er niet mee. Begrijp jij dat nou.
Nou nog een nieuw boardje
Dat nieuwe boardje kan er niet meer af John, hij heeft net een tientje aan mij gegeven !
« Laatste verandering: December 01, 2010, 23:14:41 door TBK »