TBK
|
Leon, voor de Beun mag je er wel een paar stalen balken als stringers op monteren ! IPE 400 is wel genoeg.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Gnehehehe...i.d.d. bij de Beun moet bij nader inzien alles hardcore!!! Anyway...m'n shape-tent weer opgezet om de sidewalls onderhanden te nemen. Toch een leuk gezicht .....al die bad-eendjes
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ziet er mooie uit leon die eendjes staal in het board voor hardcorebeun ipe 400 is net genoeg frank voor al die mega hoge jumps die ik dit seizoen ga uitvoeren
|
|
|
LeonB
|
Ziezo....vandaag de tips geshaped en de core afgewerkt. Hij gaat lekkel
|
|
|
Joosdo
|
Lekker deurtje heb je liggen ome Leon!
Nog andere technieken gebruikt om de negatieve outline netjes te shapen?
|
|
|
LeonB
|
Yeah...dit wordt het allround topmodelletje van 2010 voor lichtweer. Als ik in een wat rustig vaarwater zit ga ik deze ook voor ome Leon maken... Voor de outline heb ik een (halve) gietmal gemaakt van een (gegoten) PU-strip die ik vloeiend gebogen en verlijmd heb. Zo ben je van allerlei onregelmatigheden af die een afdruk vormen in de rail. Voordat ik ga lamineren tape in de rail af met schilderstape. Na het afpersen van de topprepreg schuur ik het overhangend glasweefsel met een schaafrasp. Dit werkt echt als een tierelier!! Bytheway....nog bouwplannen Joost??
|
|
|
Joosdo
|
Ok, ik bedoelde eigenlijk meer het 3d shapen, maar er blijft maar gefinetuned worden in huize B. Geen bouwplannen meer, alles zelfs verkocht op wat reparatiespullen na Heb me naast kiten toegelegd op atb'en en nu een zwaar gekneusde pols... Met kiten ben ik minimaal 3 uur weg en fietsen kost maar een uurtje om totaal afgemat thuis te komen. Net ff wat handiger met 2 kleine kinderen. Maar het blijft trekken.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben effe weg een weekend of je gaat alweer als een speer leon in mijn voordeel no wind dus lekker klussen aan het boardje of boardjes neem je wel af en toe pauze leon denk aan de arbo
|
|
|
LeonB
|
morgen weer aan het (normale) werk....kan ik weer een week uitrusten (gnehehehe...) Maareh...het wordt wel weer tijd voor een stevige sessie om de houtsnippers uit m'n haar te laten waaien!!!
Ook al is dat weinig...whoehahaha!!!
|
|
|
TBK
|
Het ziet er weer gelikt uit Leon. Je bent alweer in de,, aflikfase" beland zo te zien. Ik ben benieuwd naar de eigenschappen bij licht weer.((knp of 10-12)
|
|
|
LeonB
|
Het dek is nu afgeperst onder een slordige 5000 Kg. Dat moet ook wel....het is een "BEUNBOARD" Anyway....de bedoeling is een board met sterke lichtweereigenschappen maar die toch tegen de "chop" van SWoody bestand is. Daarom dacht ik een concaaf in te bakken van 5 mm in combinatie met een (logaritmische) rocker van 35 -40 mm aan de tips. Tussen de footpads bijna vlak. Volgens mij moet dat toch wel aardige lichtweereigenschappen geven. Morgen lossen uit de mal...
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo Leon dat ziet er weer gelikt uit. Begin toch zo langzamerhand aan Teigetje board te denken.
|
|
|
TBK
|
Zo Leon dat ziet er weer gelikt uit. Begin toch zo langzamerhand aan Teigetje board te denken. Om te kiten of om aan de muur te hangen !
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
In ieder geval niet om mee te kiten met dat flapdrollen weer van de afgelopen weken.
|
|
|
|
|
LeonB
|
JaJa...er zit schot in! Vandaag toch maar weer het freubelhok in gegaan om het bodemlaminaat af te persen. Het is nu lekker warm zodat het goed uithard Morgenochtend 05:15 uur (als we weer naar het werk motten ) ga ik het board lossen uit de mal.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
het blijft wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg stil daar in purmereutel zou het ? kan het ? is het ? mag het ? jonge jonge ben bloed nerveus lijkt wel geboorte van een nakomertje JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
leon alles kits achter de rits ?
|
|
|
TBK
|
Is er nog nieuws aan het freubelfront Leon ?
|
|
|
LeonB
|
Zeker nieuws....Het Beunboard heeft iets vertraging opgelopen. In m'n enthousiasme de bodemsheet verkloot!!!! Iets wat me nog nooit is overkomen....LUCHTBELLEN!!! Anyway....de bodemsheet eraf gehaald en de bodem opnieuw superglad gemaakt als de billen van de Beun de nieuwe bodemsheet ligt " As we speak" bij de sublimator, dus als het ff meezit heb ik die vrijdag binnen. De F-One set is inmiddels binnen.....errug mooi allemaal! Gaat helemaal goedkomen!!!
|
|
|
TBK
|
Dus we krigen een vrouw met de billen van de Beun op het board te zien ! Het wordt vast een topper !
|
|
|
|