|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik geloof zeker in octopus, alleen is dat iets anders dan jij bedoeld denk ik.
Die bandjes? Is wel een hele hype aan het worden, maar om er daarom in te geloven en aan mee te doen, mij niet gezien. Waarom post je het eigenlijk als je er zelf niet in geloofd?
|
|
|
|
Mitchel_12000
|
Volgens mij is het vooral een psychologisch effect. Als je erin gelooft werkt het.
|
|
|
xray
|
Ik ben een scepticus en heb er geen. Heb wel eens een paar testjes gedaan die het effect moeten laten zien en dat werkte wel degelijk.....
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
met de wind van de laatste dagen en deze voorspellingen zou ik dit soort dingen bijna gaan geloven ja..
|
|
|
|
Yoram
|
Eerst zelf testen dan geloven. Maar voor 35 euries wordt het me te duur
|
|
|
johan wittoeck
Gast
|
onzin die bandjes,
|
|
|
Morres
|
ja, geen onzin dus, ik heb ze zelf getest. Ga ze eerst maar eens proberen, door iemand die ze niet verkoopt, weet je dat het daar niet aan ligt. Er is geen speciaal truucje voor, ik kan de testjes ook bij mensen doen, allemaal het zelfde resultaat, stuk sterker in balans oefeningen.
|
|
|
Flyboarder
|
ja tuurlijk ff €35,- om te proberen....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nico Haak had de voorganger hiervan....die is inmiddels al jaren dood. Helpt dus niet echt....
|
|
|
leeany
|
MTB schoenen werken daarentegen dan weer wel goed voor je balans. Bedoel geen mountainbike schoenen, maar van die ronde zolen. Kosten wel veel, maar helpt wel goed. Ook goed voor je houding, spieren en gewrichten.
|
|
|
Morres
|
nee, op kbo was het gratis te proberen, mja, dat was door verkopers. Dus ik heb iemand die die dingen niet verkoopt gevraagd.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
nee, op kbo was het gratis te proberen, mja, dat was door verkopers. Dus ik heb iemand die die dingen niet verkoopt gevraagd. ok en nu heb je er altijd een om?
|
|
|
Morres
|
nee, is voor mn vriendin voor haar fysio oefeningen. weet niet of ze er vee lbaat bij heeft, ze is bij de oefeningetjes die ze demonstereren wel een heel stuk beter af. binnenkort probeer ik het met kiten, maar ben niet zo super kiter
|
|
|
Daffiej
Geen avatar
|
Ik heb sinds vandaag zo bandje... En ik ben er helemaal blij mee... En of het echt werkt... Die testjes zijn idd wel leuk, maar verders...? Vondt het gewoon een leuk bandje...
|
|
|
Morres
|
merkte gister btje verschil tijdens suppen
|
|
|
|
Morres
|
Nee nog nooit, ben achterlijk.
Wel eens gehoord van gewoon proberen....
|
|
|
|
|
To
|
whahahahahhahahahahahahahaha
|
|
|
|