Melvyn
|
mensen @horst vanavond? Low wind sessie vrees ik...
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
ik vrees dat er vanavond te weinig wind is voor de 12m, dus kiten zit er voor mij niet in helaas...
[EDIT] Achteraf gezien had het toch nog een low-end avond sessie kunnen zijn met 12-15 knopen...
|
|
|
|
darky001
|
loopt al een beetje op naar de 4 bft
|
|
|
|
darky001
|
ik denk dat ik de 13 meter maar es ga klaar zetten en es rustig die kant op ga. misschien wordt het nog wat
|
|
|
Melvyn
|
ik vrees dat er vanavond te weinig wind is voor de 12m, dus kiten zit er voor mij niet in helaas...
[EDIT] Achteraf gezien had het toch nog een low-end avond sessie kunnen zijn met 12-15 knopen...
Ma avond was ik rond 1930 begonnen met mijn zephyr. Later trok de wind wel vet aan (moest toen hard werken).
|
|
|
lolbroek3
|
@ClassAss: Ik zat rond 19uur te twijfelen om naar horst te rijden, maar toen toch besloten om niet te gaan. Heb er nu wel spijt van, had een mooie low-end sessie kunnen worden. Hopelijk komt er snel weer wind, zodat ik het weer kan vergeten
|
|
|
darky001
|
ik zat met het zelfde ik vondt het net iets te weinig om nog te gaan en besloot ook om maar thuis te blijven shit maar we overleven dit wel weer....
|
|
|
gerwinhop
Geen avatar
|
Beste kiters. Ik heb de afgelopen jaren een aantal lessen gevolgd, maar ben nu op het punt aangekomen dat ik moet leren varen door veel te oefenen. Ik zag ik dit topic en vroeg me af of er nog veel door beginners wordt afgesproken op Horst. Zou graag eens meegaan op een avond/ weekend.
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Gerwin, hoe meer zielen hoe beter. Hou het forum even in de gaten, meestal wordt er op de dag zelf overlegd of en wie er gaan.
|
|
|
darky001
|
ik ga vandaag wel effe kijken of het wat is. wind zat dus es kunnen weer es testen vandaag nog meer zielen die zin hebben?
|
|
|
|
lolbroek3
|
De wind is ZO, dus aflandig... Niet ideaal om te kiten op horst, tenzij je wilt eindigen in Zeewolde
|
|
|
RFAC
|
Waar is die wind!!
|
|
|
darky001
|
vroeg ik me ook af. eerst waai je de tent uit daarna nog geen zuchtje wind meer
|
|
|
|
lolbroek3
|
Wind is echt balen nu ja Wind ziet er voor de komende dagen ook niet top uit: LinkjeNog mensen gekite afgelopen dagen?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
mischien donderdag nog een beetje wind, hopen dat het ook genoeg is om te kunnen kiten
|
|
|
RFAC
|
inderdaad voor donderdag 10-15 knopen, laten we hopen dat het wat is... en anders zaterdag aan de kust met westenwindje en 20 knopen
|
|
|
JiePie
Geen avatar
Logs: 0 | 5 uur
|
ik ga vandaag wel effe kijken of het wat is. wind zat dus es kunnen weer es testen vandaag nog meer zielen die zin hebben?
kite jij ooit zelf weleens?
|
|
|
darky001
|
soms wel hoor als het waait en niet kuod is en ik moet zin en tijd hebben. ik doe het voor de fun, niet omdat het moet ofzo.. ben niet verslaafd aan mijn vlieger het is een hobbie, en dat hou ik graag zo. het is veel leuker op dat board te varen en dat lukt niet zo best.
|
|
|
|
darky001
|
soms, als het niet te druk is
|
|
|