HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
straks nog mensen op horst ?, lijkt net genoeg voor een low-wind sessie. Ik ga in ieder geval wel, neem mn SUP mee als back-up
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
goed dat je gepast hebt, was te weinig wind, dus heb ik maar gesupt
|
|
|
darky001
|
morgenmiddag 12 to 16:30? iemand
|
|
|
Hike
|
ik kom morgen ook, word de eerste keer met mijn eigen kite spullen. ik ben er rond 13:30
Ocean Rodeo Rise ( kleuren zie plaatje )
|
|
|
|
|
RFAC
|
Ik zal er ook zijn tot zo
|
|
|
RFAC
|
Was bij de kant erg vlagerig maar midden op het water goed te doen!!
|
|
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Nauwelijks, probeerde richting surfstrand te komen maar halverwege gestrand . Wind ging aan, uit, aan en toen goed uit. kite crashed, viel uit de lucht door 1 lijn , Swiffel vast en ..... Spaghetti . Dus heb wel betere sessies gehad hehe.
|
|
|
Hike
|
Donderdag was voor mij een mooie dag om mijn spullen uit te proberen.. en het is maar goed dat jullie mij nog hebben overgehaald om na 5uur nog te blijven, want heb toen nog een klein stukje kunnen varen na een hele middag aanklooien was dat een mooie afsluiter van de dag. iig leuk om kennis met jullie te hebben gemaakt.
|
|
|
RFAC
|
ja goed dat je gebleven was, vandaag weer even lekker op zee geknald, was wel golfslagbad morgen nog lui naar Horst?
|
|
|
|
|
|
|
|
RFAC
|
Is goed zie je om 17:15
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
@gixxer: Nee bedankt, ik eet eerst ff thuis en pak dan de auto van mn pa, is toch wat makkelijker . Ik ben er rond half 7
|
|
|
darky001
|
effe anderboard halen morgen mischien ?
|
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Ja dat was wel ongelukkige timing. Wij hadden vanaf 17:30 tot 19:30 best een mooi windje. Wel jammer dat je van dat "hoogte lopen" lamme benen krijgt want met die ZW ben je zo in Harderwijk
|
|
|