|
arie225
Geen avatar
|
pff vrij vragen word het dan... zal eens kijken of ik in de mogelijkheid ben om te komen.
lijkt me wel ERG gezellie
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben vorig jaar een middaggie wezen kiten op ballena, mag ik ook komen ?????
|
|
|
(Super) Mario
|
Ben vorig jaar een middaggie wezen kiten op ballena, mag ik ook komen ?????
Je bent natuurlijk welkom
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Goede locatie gekozen Mario .. En je weet ik kan (bijna) altijd dus laat maar komen die (zon) en wind ... Ik ben erbij ..kijk er naar uit.. See You.
|
|
|
(Super) Mario
|
Goede locatie gekozen Mario .. En je weet ik kan (bijna) altijd dus laat maar komen die (zon) en wind ... Ik ben erbij ..kijk er naar uit.. See You. Laten we hopen dat we de combinatie zon en wind hebben. Zijn we wel weer aan toen.
|
|
|
|
(Super) Mario
|
Misschien een leuk idee om er een wedstrijd aan te verbinden. Wie het langst uithoud in de La Ballena outfit mag een warme chocomelk met slagroom halen bij Timboektoe!...............
|
|
|
masterdude
|
Hoi La Ballena luitjes, Ik heb hem gereserveerd staan, dus laat de wind en de zon maar komen. Helemaal top Groeten van Theo
|
|
|
masterdude
|
O by the way Ik heb het gele shirtje niet meegenomen van La Ballena . . . dus in de La Ballena outfit gaat niet lukken
|
|
|
|
(Super) Mario
|
O by the way Ik heb het gele shirtje niet meegenomen van La Ballena . . . dus in de La Ballena outfit gaat niet lukken Je hebt gelijk maar dan doen we het zonder shirt. Duurt de wedstrijd ook niet zolang.
|
|
|
edskite
Geen avatar
|
uuuuhm, leuk dat je mij ook een uitnodiging mailde maar er zullen maar weinig mensen zijn die weten wie ik ben (die grijze kerel dus die af en toe zijn kite opliet als het wat rustiger werd en dan een poging waagde), ik neb dus de zwager van super Mario en ik zou het erg leuk vinden om erbij te zijn.
|
|
|
(Super) Mario
|
uuuuhm, leuk dat je mij ook een uitnodiging mailde maar er zullen maar weinig mensen zijn die weten wie ik ben (die grijze kerel dus die af en toe zijn kite opliet als het wat rustiger werd en dan een poging waagde), ik neb dus de zwager van super Mario en ik zou het erg leuk vinden om erbij te zijn.
He zwagertje! Wijk heeft een heel groot start gebied dus daar zal je ons zeker niet in de weg zitten. Natuurlijk ben je welkom.
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
He boys leuk plan zal proberen te komen maar heb 25 en 26 sept een kitesurfweekeind in Workum vvan Gasunie, hou me maar even op de hoogte
|
|
|
(Super) Mario
|
He boys leuk plan zal proberen te komen maar heb 25 en 26 sept een kitesurfweekeind in Workum vvan Gasunie, hou me maar even op de hoogte Volgens mij zijn de kitekings dan ook weg. Hou het forum maar in de gaten. Dan komt het goed.
|
|
|
|
|
zwafra
|
Het ziet er inderdaad goed uit Mario ...hopen dat het nu ook een zo uitkomt..
|
|
|
|
|
zwafra
|
Ik denk dat de wind ook niet echt top is ,ik heb even op Theyr.tv gekeken en die geeft niet zoveel wind op voor zaterdag ...en ook nog eens afnemend in de midddag...we wachten wel even af..
|
|
|
(Super) Mario
|
Als ik Windguru moet geloven dan wordt het volgens mij best goed Vanavond en morgen maar definitief besluiten. Ik houd er iig rekening mee dat we zaterdag op het water staan!
|
|
|
zwafra
|
Ja Mario ..het ziet er op Windguru zeker een stuk beter uit ...Ik hoop dat het ook zo uit komt het KMNI geeft nu ook voor Zaterdag wind door ...
|
|
|