Hallo,
Ik heb afgelopen juni in workum een iko opleiding gevolgd, maar de eerste dag was volgens mij best aardig gelukt, had een hotel geboekt wat best prijzig was en had gepland om de volgende dag dus mijn vervolg opleiding te volgen maar dat ging dus niet door omdat er niet genoeg wind was.
Nou ik vond dat dus niet zo fijn, want had overnacht daar en dus zonder enige resultaat!!! Ik heb volgens de medewerker dus level 2 gehaald maar heb dus ook geen iko card ontvangen!!
Nou wil ik dus ook mijn level 3 halen en dus een IKO card hebben, maar moet ik nu weer van level 1 starten en de volle prijs betalen? Want heb eigenlijk al level 1 en 2 maar dan zonder enige kaart..
Ik heb zelfs daar de volgende dag wat met mijn eigen kite op het water gevlogen en moest daarvoor 5 euro betalen om te kunnen kiten, en had me dus geregistreerd en de medewerker van skyhigh-kitesurfschool had dus ook op het blaadje geschreven level 2.
Maar dus het is een beetje vaag allemaal en heb geen zin om weer tig maal over te stappen met de trein om daar in workum te komen......
Iemand een idee wat ik nu kan doen om niet weer zo veel geld kwijt te raken maar toch met een iko card te kunnen kiten?
Ik woon in amsterdam
Alvast heel erg bedankt, cheers !!