|
Morres
|
vlgns mij 80-90euro per set..?
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Hangt af hoeveel sets we met een sublimatieproces meekrijgen. Ik laat mijn sheets de laatste tijd sublimeren door Raymond Stalfoort (Pimp Your Board.nl) Tot volle tevredenheid!! www.pimpyourboard.nl info@pimpyourboard.nl
1 set €90 EX BTW 2 sets €80 EX BTW 3 sets €70 EX BTW 4 sets €70 EX BTW 5+ sets €60 EX BTW 10+ sets €57 EX BTW
Levertijd: 5 tot 10 werkdagen Verzend- en verpakkingskosten: €12 per adresAls we een pool kunnen maken met 5x sets zitten we al op 30,- euries/sheet (ex btw)....kijk, dan wordt het interessant! Ik ben nu een ontwerp aan het maken voor Bas (Onzin) en voor mijzelf die past in de kleurstelling van mijn nieuwe " Flysurfer Speed3 deluxe 12m2" De teller staat op 2 sets!
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik ben wel geintresseerd in een setje, heb alleen nog wel even tijd nodig om een ontwerp te maken. In wat voor een formaat dient het aangeleverd te worden?
|
|
|
LeonB
|
Mooi!!! Tijd is (nog) geen probleem. Formaat: *.PDF; 150-300 dpi. Topsheetmateriaal: UVR200 glossy Hou wel rekening met een kleine krimp 2 a 3% t.g.v. het hitteproces. Ikzelf werk met Adobe illustrator (CS2) en Paintshop Pro 10.0 en gaat voor wat ik freubel prima. Als we allemaal klaar zijn kunnen we ieder onze eigen ontwerpen verzenden naar Raymond via Yousendit. Met de gratis versie kan je 100MB parkeren op een server. Teller staat op 3
|
|
|
Dirkie
|
Kunnen we al printen op doorzichtige sheets???
Wil ook weer wat gaan maken van de winter...!
|
|
|
LeonB
|
Ha die Dirk! ook weer de freubelkriebels? Ik zal eens vragen aan de sublimatiegoeroe Raymond hoe ver hij is in het drukken van doorzichtige sheets. De batch die ik nu opstart is op basis van UVR200 een solid, niet doorzichtige topsheet. Om ff in de sfeer te komen, hier alvast het ontwerp van Bas
|
|
|
bertvh
|
waaaaaaaaw heel vet. rijd zelf met T5 als ge er daar van laat afdrukken ben ik wel geintresseerd bert
|
|
|
LeonB
|
Gnehehehe...TNX! Sorry Bert, dit is een exclusief ontwerp voor Bas. Laat maar komen die sublimatiefreubels!!!
|
|
|
RaymondS
|
Hey Dirk,
Transparant sublimeren is al een optie, ik ben alleen met Eddy aan het kijken naar de beste manier om het te laten hechten :-)
|
|
|
RaymondS
|
Hé Dirk, je kunt nog niet freubelen, want je pomp staat nog bij mij
|
|
|
Dirkie
|
En ik moet natuurlijk eerst ff aan de CAD voordat ik hem terugkrijg... en terecht overigens!
D.
|
|
|
RaymondS
|
ha ha ha, heb je al een bestand dan?
|
|
|
RaymondS
|
Hi Leon,
Zullen we de prijzen inclusief BTW doen! En voor de zelfbouwers van kitehigh blijft dat dan voortaan zo.
|
|
|
LeonB
|
Hi Leon,
Zullen we de prijzen inclusief BTW doen! En voor de zelfbouwers van kitehigh blijft dat dan voortaan zo.
Klasse!!!
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
ey, dat komt mooi uit jongens! we willen 3 boards gaan bouwen, maar allemaal mbv doorzichtige sheets. dus als sublimatie van die sheets goed lukt, hebben we er weer 6 sheets bij
|
|
|
|
RaymondS
|
Doorzichtig is een optie. De tests zijn gedaan en zien er veel belovend uit.
|
|
|
Dirkie
|
Goeie shit zeg!
Ik zal van het weekeinde eens m'n 3D CAD kunsten afstoffen...
|
|
|
|
boon
Geen avatar
|
dat is zekers goed nieuws! Ben der ook zeker bij met een semi transparante pbt!
|
|
|
|
|
LeonB
|
Okay Mannuh, ff een heads up Pbter: 3x sets Transparant; RobertH: 1x set Transparant; Dirkie: ??? Transparant; LeonB: 2x sets UVR200(solid); Maidenlennium: 1 sheet UVR200 (solid); De teller staat op: 6,5 sets (13 sheets)!!! Anyway...om weer ff in de freubelsfeer te komen....ik heb de mijne al af (gnenenehe..) M'n ultra super lichtweerboard bedoeld voor m'n nieuwe Flysurfer Speed3
|
|
|