marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Ik hoop zo dat ik m'n camper klaar heb en niet in die treklucht van al die kedels hoef te liggen. Nog een extra motivatie om hem klaar te krijgen as zaterdag !!!!
|
|
|
|
helium
|
Ik hoop zo dat ik m'n camper klaar heb en niet in die treklucht van al die kedels hoef te liggen. Nog een extra motivatie om hem klaar te krijgen as zaterdag !!!!
Ik zit met hetzelfde! Zojuist heb ik een verstuiver vervangen boven de zuiger die niet meeliep......liep, get it! Als het goed is loopt de camper weer op 4 pitten, kon alleen de hal niet uitrijden ivm teveel wagens in de weg. Woensdag testritje maken, ben benieuwd?? Wanneer de camper ok is ga ik zeker `s kijken of we nog meekunnen naar Fehmarn. Iemand bekend met de steilheid van hellingen op de route, camper is behoorlijk zwaar en van `72 dus........
|
|
|
jitze
|
Het hele stuk wat ik rij (meppen cloppenburg, bremen, hamburg fehmarn) zit geen enkele heuvel in. Op een enkel viaduct na. Na Hamburg heb een stukje vals plat, maar dat red iedere auto.
|
|
|
helium
|
Het hele stuk wat ik rij (meppen cloppenburg, bremen, hamburg fehmarn) zit geen enkele heuvel in. Op een enkel viaduct na. Na Hamburg heb een stukje vals plat, maar dat red iedere auto.
Goed om te horen, afgelopen jaar in Wissant (fr) bijna m`n motor opgeblazen. Heb het hele jaar op 3 cilinders rondgereden en kom er pas een paar wkn geleden achter dat er 1tje niet meeliep. Ben echt erg benieuwd wat hij gaat doen woensdag.
|
|
|
marving60
|
Kim heeft een camper, ik heb niks Maar dat is een t3 westfalia club joker. Ben bezig met ombouw naar een andere motor. Dus ik hoop dat ik t zaterdag klaar krijg!!!
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik een Mazda 3 Sedan maar het keukenblokje paste niet echt Hoop dat het lukt mannen, en anders gewoon in een caravan hé.
|
|
|
|
Goonie
|
Camper is al jaren klaar... alleen ff op knoppie drukken en de koelkast vol bier gooien hehehe....
|
|
|
Marko
|
Morgen nog 1 week !!!
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
damn heb er zin in!!!
zaterdag even kijken of alle spullen van 3 man in 1 auto past:P
Ik ben benieuwd, ik neem zoiezo drie kites mee.
|
|
|
marving60
|
Camper is al jaren klaar... alleen ff op knoppie drukken en de koelkast vol bier gooien hehehe....
de onze was ook al klaar.... maarjah, kan t niet laten om er een andere motor in te leggen
|
|
|
Reflex
|
Na een aantal pogingen van mij om een film te maken van het KiteCamp gaat het deze editie dan echt gebeuren!! We hebben het voor elkaar gekregen om een 2 tal filmmakers in te huren voor een mooi filmpje van het NKV KiteCamp. David Blitz en Styn Swinkels zullen een 6 minuten durende HD film maken die na het KiteCamp op Youtube en Vimeo zal verschijnen. Neem dus je mooiste boardshort en lycra mee, leer nog wat nieuwe tricks deze week en zorg ervoor dat je leuke kiteverhalen hebt voor 's avonds
|
|
|
Reflex
|
Zoals het er nu naar uitziet is er Vrijdag 29 April al wind op Fehmarn Lekker vroeg vertrekken dus allemaal.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Na een aantal pogingen van mij om een film te maken van het KiteCamp gaat het deze editie dan echt gebeuren!! We hebben het voor elkaar gekregen om een 2 tal filmmakers in te huren voor een mooi filmpje van het NKV KiteCamp. David Blitz en Styn Swinkels zullen een 6 minuten durende HD film maken die na het KiteCamp op Youtube en Vimeo zal verschijnen. Neem dus je mooiste boardshort en lycra mee, leer nog wat nieuwe tricks deze week en zorg ervoor dat je leuke kiteverhalen hebt voor 's avonds Kijk dat is beter! En die wind, het is nog 7 dagen en ik geloof het pas als ik er sta.
|
|
|
Reflex
|
Gaat sowieso weer goedkomen, zoals het er nu voorstaat kunnen we Vrijdag gelijk de spullen in de caravan droppen en naar Gruner met een 6bft Heb er zin in!!
|
|
|
|
Marko
|
Jajajajaja het gaat bijna gebeuren, ik begin al zenuwachtig te worden ... Nog een week niks doen en dan gaan we!! Wind wind wind!!
|
|
|
Idefixe
|
Jajajajaja het gaat bijna gebeuren, ik begin al zenuwachtig te worden ... Nog een week niks doen en dan gaan we!! Wind wind wind!! Wind is besteld........
|
|
|
Idefixe
|
een plaatje van de Grüner Brink die er ( nu nog ) heel rustig bij ligt....
|
|
|
|