|
|
Langbeest
|
Ik zeg........toppertje
|
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
Ziet er top uit daaro Hj , hoe bevalt die nieuwe Skywalker ??
|
|
|
miels
|
haha nice die kleine mooie plaatjes hoor!
|
|
|
Vinni
|
Dik voor elkaar HJ!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ziet er top uit HJ!! Doe je Martin en Nicole de groeten van mij Joa en Bianca en ik stuur ze de foto van Martin en Joa nog op!!
Pfff ik moet weer snel terug!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een platen weer HJ! Goed om te zien dat die kleine ook gek is van water, net als die van mij Beter dat het dit jaar wel waait...itt hier in NL Kortom, geniet en blijf maar lekker lang weg!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Thx voor de reacties.
De komende week ziet het er ook helemaal top uit. Hoop de 9m2 ook nog een keer uit de zak te kunnen halen.
@RRA.. Heb dus veel verschillende boards kunnen testen en dit is met 4de seizoen dat ik de Skywalker boards test maar deze is duidelijk mijn topper. Net zo snel, gemakkelijk hoogte lopen en ook de zelfde pop maar nog net iets beter en relaxter in chop en geen spray meer in gezicht. Ik denk dat die nieuwe neus-shape het hem heeft gedaan want verder is er volgens mij weinig veranderd.
@ Michiel.. Hij is idd gek op water maar soms te gek en wordt hij helemaal driftig als hij niet het water in mag...hi.hi.. van wie zou hij dat hebben ;-)
Zal de groeten overbrengen !!
Zal beinnenkort weer ff wat foto's posten.
See you
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Even weer een paar foto's toegevoegd. Binnenkort meer ;-)
|
|
|
KappuhH
|
Top HJ! We zijn allemaal wel een beetje jaloers volgens mij
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Weer thx voor de reacties.
Dit is echt een perfecte periode. Zaterdag en zondag met die gasten van "good return Bonaire" naar Klein Bonaire gegaan en hebben daar perfect kunnen kiten. Ik heb tot nu toe elke dag kunnen varen en ook regelmatig de 9m2 uit de tas kunnen halen.
Morgen even ontspannen en een dagje naar Curacao. Even de familie opzoeken en kraamvisite afleggen.
Nog weer even een paar foto's toegevoegd.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is idd uitzonderlijk. Van de 3 weken heb ik 2 weken met de 9m2 kunnen varen. Normaal heb je echt een 13m2 of 12m2 nodig. Het zit er helaas weer op en morgen weer terug naar Nederland maar wat een wind hebben we gehad. Perfect..
|
|
|
KiterHans
|
Zoooo..lekker hoor... vorig jaar geweest in juli.. 1 dag normaal kunnen kiten van de 2 weken die ik daar ben geweest.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Persoonlijk vind ik ons voorjaar altijd de beste periode om naar de Antillen te gaan. Ben nu ongeveer 5 jaar achter elkaar voor een periode van 3 a 4 weken naar Bonaire/Curacao/Aruba geweest. Nu stond er inderdaad redelijk veel vind voor Antilliaanse begrippen maar ik altijd wind gehad. Zoals gezegd vaar ik normaal gesproken, met mijn 94 kg, bijna altijd met een 12m2.
Afgelopen donderdag mijn laatste kite sessie gehad en toen we vrijdag weer vertrokken stond er weer een lekkere 21-24 knp. Hebben dus meer dan 2 weken boven de 20 knp wind gehad.
Oke hier voorlopig de laatste plaatjes.
See you
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Word tijd dat de Noordzee ook eens blauw water krijgt, dit ziet er toch veel leuker uit dan die bruine drab hier. Kan niet anders dan jaloers zijn
|
|
|
|
|
der Torch
|
ziet er goed uit! erg mooie spot... ben er geweest 6 jaar geleden, maar was toen nog niet aan het kiten. Tijd om een keer terug te gaan!
|
|
|
Verzet
|
Volgens mij zit Mark Bolt in de boot op de laatste foto van de OP. Is een Nederlander die daar momenteel werkt. Heb je hem nog gesproken?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Thx voor de reacties.
Waren inderdaad weer 3 top weken.
@Verzet, Volgens mij heet die gast idd Marc. Heb hem niet echt gesproken dus kan je niet echt veel vertellen ;-)
|
|
|