|
Ocean-Limbo
|
respect ...... ik krijg al hoogtevrees als ik op een keukenstoeltje sta .......
|
|
|
leeany
|
Muziek; Radical face - Welcome home
|
|
|
|
Kitepilami
|
En wie maakt dan de filmbeelden van hem op de top?
|
|
|
|
|
|
naja
|
Niet normaal meer!! No fear and in vorm!!
|
|
|
Marko
|
Die gast is dom!
je kent hem? Haha je kent hem xD juiste opmerking Zwaar respect
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Die gast is dom!
je kent hem? Haha je kent hem xD juiste opmerking Zwaar respect Ja nu mis ik de kudo knop voor het eerst:)
|
|
|
|
Morres
|
En wie maakt dan de filmbeelden van hem op de top?
Zulke opmerkingen maak ik ook altijd als mn chick naar all you need is love zit te kijken en daar van die melodrama beelden worden geschoten, waarne je ee noverzicht shot krijgt en geen cameraman ziet...zeg ik altijd, dat shot hebbe nze dus 4x moeten doen, en elke keer maar doen alsof ze verbaasd zijn elkaar te zien..hehehe wordt je nooit in dank afgenomen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ja nu mis ik de kudo knop voor het eerst:) Ik vond dat ook een compleet onzinnige toevoeging aan HL...tot dit moment
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
die knop staat boven alle verstand
een nwe KH apps: je drukt veilig achter je beeldscherm op die knop en n ander krijgt n schock In de psychologie heet dat "experiment v pilgram"> doen die kudo knop, gaat goed zo
|
|
|
Snowman
|
Ik zeg: liever als mietje op een kiteboard dan lijnloos aan de Eiger Nordwand.
Heb respect voor lef (=olifanten ballen) en prestatie (= pure topsport) alleen jammer dat erg veel speed climbers "früher oder später runter stürzen". Hoop voor hem dat ie zelf zijn kleinkinderen nog leert kennen. Mixed feelings dus.
N.B1: Ben wel benieuwd wat in dat rugzakje zit : pas daar een chuteje in ?. NB:2: Wat was die kudo knop weereens?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Die rugzak is voor zijn enorme cojones, die hangen namelijk over zn schouder op zn rug
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Weet je wat ook gaaf is? Check ff eiger 06 op yt... Speedflying. Kan hem nu ff niet linken... Zit niet achter m'n pc
|
|
|
sipper
Geen avatar
|
Ik had dit filmpje al op dumpert gezien. Maar zelfs bij de 2de keer krijg ik kippenvel... De muziek past er ook wel goed bij moet ik zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
|