Begin 2012 weer open. Maar de gehele ligging hoe dat was de zandbanken, die uber poel, die dikke golven wat verderweg. Alles is weg. Snik snik. Ben bang dat het net als Ouddorp, Hoek van Holland of Kijkduin word. Mooie tijden waren het daar, ook leuk voor schouders enzo hahaha
De Slufter zelf zal niet meer opengaan. Aangezien hier nu een berg zand in het water ligt. Wel komt er op het nieuwe strand van de Maasvlakte2 een groot stuk waar je mag kitesurfen. Alleen zal dit nooit worden zoals het op de Slufter was.
Kon het niet laten om deze op te boeren... Zo emotioneel als wij waren voor de sluiting, zo blij ben ik na de heropening (ook al weer een paar jaar verder . Jammer dat er wat restricties aan kleven (die zeer zeker dienen te worden nageleefd) maar owh owh wat is dit toch een topspot waar we zeer zuinig om moeten zijn. Het enige wat ik nog mis is dat sfeertje van voor de sluiting.
Heerlijk dit. Man, man man wat was dat janken, en nu geniet ik er elke dag van. En het mooiste is nog dat de spot constant blijft veranderen. Na elke winter ligt het er weer anders bij. En de sfeer.. die is er nog steeds. In een volgende generatie