Hi all!
Mijn naam is Suzanne, 23jr, en ik ben de overstap aan het maken van windsurf naar kite (ok, windsurfen blijf ik uiteraard ook, maar kiten is zo lekker handzaam!)
Heb m'n eerste lessen gehad, en wil nu gaan kijken naar een leuke set. Heb het forum al wat doorgespit, vooral de threat van masterlu70 (Tom). Ik heb nu een leuke Best Nemesis hp 10m gezien uit 2008.. dat lijkt me op zich wel wat, maar ik kan eigenlijk niet zoveel reviews vinden waarin wordt geschreven of deze kite geschikt is voor beginners. Verder las ik dat een aantal kites van North (Evo, Rebel), en de Naish Park worden aanbevolen. Misschien weten jullie ook wat je als beginner vooral
niet moet kiezen?
Verderrr, ik ben ongeveer 1.74m en 63kg.. misschien is een 10m wel te groot als ik zo door het forum blader?
Anyway, ik hoor heeel graag jullie advies over een goede, veilige beginnerskite! Wellicht hebben jullie zelf nog wat in de aanbieding (woont in Groningen, ff voor de afstand
).
Dan nog 2 korte vragen:
- aangezien ik voor een 2e hands kite ga; wat voor beschadigingen en reparaties kun je beter mijden?
- kunnen jullie me een indicatie geven van de prijs van een kite (2/3 jaar oud) en board?
Thnx!!