|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Whahahahahahahahahahhahaha.....
Sorry moest er even uit... In april met wat kitemaatje naar Dakhla geweest. 8dagen, 1dag een uurtje normaal kunnen varen... De rest was ruk..
Voor mij in ieder geval geen Dakhla meer!
Maar Tarifa, gokova, cabareta???
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Whahahahahahahahahahhahaha.....
Sorry moest er even uit... In april met wat kitemaatje naar Dakhla geweest. 8dagen, 1dag een uurtje normaal kunnen varen... De rest was ruk..
Voor mij in ieder geval geen Dakhla meer!
Maar Tarifa, gokova, cabareta???
&*^%$#@#$% ik heb er nu nog spierpijn van, wat hebben wij daar vreeeeeselijk gehakt zeg!
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik kan maar 1 ding verzinnen Flip en ipv 13 dgn 21 dgn Dahkla.......
Zoals je leest is er een select gezelschap geweest 8 dgn zonder ook maar 1 dag fatsoenlijk te kunnen varen..............
Tarifa in aug had ik iedere dag kunnen knallen 2 wkn lang..........alleen was mijn vriendin mee en die wilde me af en toe lenen van de windgoden aldaar....[ 2jr geleden overigens]
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ff off topic
Wanneer regel jij dat huisje daar dan?? Ff wat oldies uitlaten daar en mss sterretje als hij zich kan gedragen............
Morgen Playa del Lookdunas?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ff off topic
Wanneer regel jij dat huisje daar dan?? Ff wat oldies uitlaten daar en mss sterretje als hij zich kan gedragen............
Morgen Playa del Lookdunas?
Si, goed idee En als het niet teveel regent ws. ook Si
|
|
|
|
|
gnijzink
|
Paar vrienden van mij zijn in Juli naar Zanzibar geweest. Van de 2 weken,maar 1 dag kunnen varen! Is zeker een top land,maar je moet wel in andere periode gaan. Welke weet ik niet,maar in ieder geval niet in Juni/juli
|
|
|
Ian2
Geen avatar
|
Net terug van Attitude in Dakhla! Tussen 8e october t/m 17e october. Super wind elke dag gevaard.. twee ochtende wat minder wind maar in het middag met de warme lucht komt ie ardig aan (Meestal met de 12m (well powered en af en toe met de 8M gevaard) Vondt het plek super relaxed/chill en de mensen ook. Enige negatieve evaringen was tijdens het betalen van de rekenning op eens was er 11.2% credit card charges boven op!!! Maar kwa wind/eten en verblijf was een super week en echt een aanrader.. nog iets geloof niet wat er op wind guru staat voor deze plek behalve wind richting de voorspeeling kwa wind sterkte was altijd mis!
|
|
|
Ian2
Geen avatar
|
Heb net mijn credit card rekenning gezien en nu zie ik dat het 11.2 of zo was in Dirhams... dus geen actual negatieve evaringen!
|
|
|
bertvh
|
valt de verbinding cassablanka -dhakla wat mee, ivm aansluiting en of lang wachten op overstap?
|
|
|
Flip
|
valt de verbinding cassablanka -dhakla wat mee, ivm aansluiting en of lang wachten op overstap?
2 uur wachten tijdens de heenreis, tijdens de terugreis moeten overnachten in Casablanca.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Men zegt dat Dahkla gesloten is vanaf heden. Er zijn wat Flamingos gezien en die willen ze beschermen.
|
|
|
|
balkie
|
Hallo, ik ben afgelopen zomer begonnen met kiten en ga deze zomer misschien in Juli 1 of 2 weken naar dakhla.Nu heb ik een vraagje over hoe de wind daar is.Ik heb een 9Mtr Park en weeg 60kg. Ik ben van plan om er nog een kite bij te kopen voor dakhla zodat ik er zeker van ben dat ik zoveel mogelijk kan kiten daar. Ik ben van plan om dit jaar een kite erbij te kopen en volgend jaar. Dus er van uitgaande dat ik nog 2 kites erbij koop lijkt mij een 7of6 en aan 12 de beste keus. Nu is alleen mijn vraag of er mensen zijn hier die ervaring hebben met de wind in Juli in Dakhla ? En of ik dus beter een kleinere of grotere kite erbij kan kopen dit jaar?
Mvg, Balkie
Ps. Misschien past dit beter in beginners forum maar dacht dan hoef ik geen nieuwe post te maken.
|
|
|