Vinni
|
Nice!
|
|
|
Snowman
|
Eins Zwei Drei Vier.........
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
ik heb ze een keer op pinkpop gezien. niet helemaal mijn muziek, maar die show was echt heel erg vet.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Wij stonden achter in het veld en hebben geen wenkbrouwen meer Toch iets minder zicht als het filmpje maar de show was nogmaals waanzinnig .
|
|
|
joosie
|
hier komt die sonne heb zo voor het laatst gezien in 1997 op lowlandsfestival met veel vuurwerk
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zo zie je maar hoe de traditionele jaren 70 Schlagersound van Danny Christian, Rex Gildo, Heino en niet te vergeten onze eigen Heintje (Ich bau dit ein Schloss) ............ .......zich door de jaren heeft doorontwikkeld ......
|
|
|
|
|
Geronimo79
|
Waren Deathstars ook in het voorprogramma?
|
|
|
|
leeany
|
Iedereen sowieso zijn eigen smaak, dat voorop! En kan me ergens wel voorstellen dat je het zeker gaaf vond. Persoonlijk kan ik er niet echt naar luisteren eigenlijk.
Heb liever een goed optreden van Deftones haha!
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Vet... De mannen van Rammstein zijn altijd lache om te zien.... Heb liever een goed optreden van Deftones haha!
bestaan die gasten nog? laatste keer dat ik ze gezien heb is ergens in '99-'00... word oud.. hahah
|
|
|
Geronimo79
|
Ben onlangs bij Deathstars geweest in Vera Groningen. Meine Güte wat een feest was dat. Ofcourse je moet de muziekstijl wel kunnen waarderen maar echt wat een gasten zeg. Gewoon gehele optreden was FOCUS HIERRrrr!! En dat kunnen ze zeker niet allemaal. Cyanide for all!
Rammstein is gewoon Feuer Frei! Mann Gegen Mann. En uiteindelijk heb je gewoon sehensucht naar meer. Wat een spektakel kunnen die gasten neer zetten. Dynamo 98 ^^ al weer een tijdje terug.
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mannuh!! Ik moet het ff kwijt. Gisteren bij het concert van Rammstein in Ahoy geweest. WAANZINNIG!!!! Nog meer dudes die zijn geweest?? (Ik kan het niet delen op m'n werk.....ze begrijpen mij niet ) https://www.youtube.com/watch?v=SbDUiWMbb0cZiet er top uit Leon Top show Wil ze zeker nog eens een keer zien, alleen ik zou nooit gaan zitten in ahoy. Heb ik een keer gedaan bij Marco borsato en dat beviel helegaaar niet. als je sta in het veld (zaal) beleef je het toch allemaal veel intensiever, of had je daar geen last van ???? Dus mochten ze de volgende keer weer ergens optreden ga ik met je mee !!! okee ??
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ries, Wij hadden veldkaarten dus we we waren helemaal opgeslokt in de sfeer en je kan gewoon helemaal uit je dak gaan! Vooral toen de hele band via een brug naar het midden van Ahoy ging optreden met het gevolg dat ze 10 meter van ons vandaan waren!! Waanzinnig!!! Een nadeel voor de wat kleinere persoontjes onder ons (zoals m'n meissie), die konden de show op het hoofdpodium slecht zien. Maareh....Marco Borsato ??? Ben je niet bang dat dit een te grote schok voor je is??? Lijkt mij gezellig!! Anyway....het volgende concert wordt (hopelijk) Metallica
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dus je heb het zelf niet gefilmd omdat de opnames uit de stoeltjes kant kwamen. Voor Marco Borsato hadden we vrijkaartjes via de Veronica gids. Een keer gezeten, noot meer. Hou me op de hoogte als ze weer komen, lijkt me geweldig Indian Summer met de dijk en Madness ga je daar nog heen ??? Wij elk jaar, fantastische sfeer en topbands http://www.indiansummerfestival.nl/Bij the way ga je nog mee naar Tarifa, ?? zijn nog enkele plaatsen beschikbaar maar reageer snel, want vol is echt vol http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=42210.0Tarifa 2012 September of oktober Badgaste on Tour !!!!
|
|
|