Al ruim een jaar geleden een gppro hero 1 verloren op Ouddorp, in zee thv .kleine parkeerplaats zal ongetwijfeld afgedreven zijn. Is afgebroken van boardmount, maar had een gelijmde RVS versteviging.
Ik ben die van mij (HD Hero2) vorige kerstvakantie verloren op Oostvoorne. Ik was aan het kiten met een Blade Trigger en er zat alleen een headstrap aan de Gopro vast.
gopro 1 met zuignap en floater op het grevelingenmeer aan de zuidkant van port zeelande.... klein beetje beeld van kanoën en de rest denk ik wel onderwaterbeeld. en als geluid een hoop gescheld wat gedempt word door het water.
van de zomer verloren.
(misschien een klein beetje meer informatie van de omgeving zou makkelijk zijn)
Hero2 met een zwarte casing eromheen(boardmount van vd berg) en er staan beelden op van een kale gozer. Als je denkt dat dat hem is, ik sta er zelf ook op. Oja en je moet hem af zien breken en zinken. Verloren op Schellinkhout vorig jaar.
Via HL heeft de eigenaar zich gemeld. Sorry voor de anderen die hun camera zijn verloren en hebben gereageerd.
Was me er overigens niet van bewust (getuige bovenstaande reacties) dat er zoveel camera's op de zeebodem liggen, want dan was ik (@Evan) wel wat specifieker over de vindplaats geweest. Maar ja, met plaats delict info moet je spaarzaam omgaan ;-)
Maar ja, met plaats delict info moet je spaarzaam omgaan ;-)
Helemaal mee eens! Helaas heeft niet iedereen zuivere bedoelingen Hartstikke tof dat je iemand zijn speelgoed terug helpt krijgen! Van zulke mensen wordt ik blij!