rdeheld
|
suicide bomber vest?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Fijn om te zien dat je hebt geleerd van je laatste avontuur ... maar .... draaf je nu niet een beetje door?
|
|
|
Reodude
|
Geleerd....neen hoor die vuurpijlen zijn ter zelfverdediging end de gps om te zien hoe snel hij vaart :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
|
|
|
Wimt
|
Fijn om te zien dat je hebt geleerd van je laatste avontuur ... maar .... draaf je nu niet een beetje door?
Wat zou dan de les moeten zijn geweest, apekool
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Wat zou dan de les moeten zijn geweest, apekool dat je altijd een buddy bij je moet hebben .....
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Wat zou dan de les moeten zijn geweest, apekool dat je altijd een buddy bij je moet hebben ..... +1
|
|
|
Wimt
|
Goh, Louk, zoveel forum hierover, en zo weinig geleerd.
Vuurpijlen om te voorkomen, dat ik meteen de KNRM moet inschakelen met mijn gps.
(Buddy Chicco werkte ook maar ter ternauwernood)
|
|
|
|
Wimt
|
Als ik Louk als buddy neem, moeten eerst de cup D blondies achter het hek blijven, anders gebruikt mijn Buddy zijn body. Als een straaljager mij naar Engeland trekt, Louk zal het niet merken. Andersom: ach ja, ik snap het wel, zou nog liever naar die blondies achter het hek kijken, dan naar een kitesurfer die nog wanhopig zijn eerste loop probeert
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Wat zou dan de les moeten zijn geweest, apekool Dat je problemen niet moet opzoeken in de vorm van aflandige wind/stroming of combinatie van. Maar top dat je de KNRM nu kosten bespaard doordat ze meteen weten waar ze heen moeten varen Ga ik ook maar eens aanschaffen zo een set, goed excuus om overal te varen met aflandige wind/stroming.
|
|
|
Bas vD
Logs: 0 | 90 uur
|
Je kan jezelf ook d.m.v. Een rolleash aan het strand vastmaken. Dit werkt het beste met aflandige wind.
|
|
|
Wimt
|
Jantjuuh; ik vaar anders nooit met aflandig, maar een paar keer. Maar, er zijn meer ongevals mogelijkheden
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik zou toch er zeker voor zorgen dat die vuurpijlen echt niet plotseling af kunnen gaan in je nylon harnas. Het scheelt nl. of de KNRM je naar het lokale ziekenhuis moet brengen, of naar dat in Beverwijk Maar het idee van die GPS vind ik helemaal niet zo gek!
|
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Kom op Wim, dit meen je toch niet. Waarom zo'n batterij rommel meenemen.
GEWOON NIET KITEN MET AFLANDIGE WIND!!!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Vuurpijlen om te voorkomen, dat ik meteen de KNRM moet inschakelen met mijn gps.
hey ondankbare rukker, mag ik je even helpen herinneren dat als chico geen buddy was van Rob dan was jij uit je lijden verlost en wij van je onzin.
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
hey ondankbare rukker, mag ik je even helpen herinneren dat als chico geen buddy was van Rob dan was jij uit je lijden verlost en wij van je onzin. +1
|
|
|
|
Dobbelsteen
Geen avatar
|
Faxie, veel te zwaar. Je pakt beter een buddy mee die een rubberboot met buitenboordmotor heeft. Veel realistischer
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Nog even en kiters hebben meer spullen aan hun gordel hangen dan een agent. Mesje, vuurpijlen, gps en niet te vergeten een knuppel en pepperspray tegen vervelende zeehonden (of Duitsers). Nadeel is wel dat wanneer je valt je gelijk naar de bodem zinkt.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ook deze gaat op slot totdat iedereen in kan zien dat Wim alleen maar goede bedoelingen heeft maar dit helaas niet op een manier duidelijk kan maken die de rest van kitend Nederland ook snapt.
|
|
|