Ocean-Limbo
|
Laat je adviseren door Barry van Stormchaser ..........
|
|
|
Koeleman
|
Ik ga de vraag naar hen doormailen, thx limbo!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Er staat op kiteforum.com ook een heel topic over. Kerel van OR zelf geeft daar ook antwoord.
|
|
|
|
|
Koeleman
|
veel wijzer geworden door dat topic te lezen, thx. Jammer dat de heat er niet is in een mooi opvallend kleurtje. En die aanbieding van stormchaser is ook niet mis. keuzes keuzes..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tip ; niet zomaar kopen via internet, eerst in een shop passen en dan lekker afdingen dat scheelt wel een paar eurootjes.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
veel wijzer geworden door dat topic te lezen, thx. Jammer dat de heat er niet is in een mooi opvallend kleurtje. En die aanbieding van stormchaser is ook niet mis. keuzes keuzes..
fok, ik vaar nog steeds met een OR Pyro surf ...... ding wil maar niet stuk gaan ...
|
|
|
Dude1
Geen avatar
|
Gebruik de Soul nu 3 jaar, goed pak, duurzaam, comfortabel. Prima keuze, maar ga aub wel passen. Cheers
|
|
|
barry
|
De Heat en de Soul zijn kwa maat en materiaal het zelfde, alleen de soul is beter afgewerkt rond de seals, de soul heeft een plas rits en een hoody. deze optie's verklaren het prijsverschil.
|
|
|
Koeleman
|
Ga binnenkort effe langs stormchaser, komt wel goed!
|
|
|
Big Vin
|
Plasrits lijkt me wel erg nuttig.
|
|
|
|
CvdM
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik heb sinds kort de soul en ben er heel blij mee. De hoodie geeft heel veel extra warmte als je even langs de kant staat. Het pak gaat makkelijk aan door de locatie van de rits. Als vrouw heb ik weinig aan de pisrits maar voor mannen vast heel handig als je een underfleece hebt met two way zip. De afwerking is heel mooi en stevig. Ik heb het 2015 model zonder trapeze rits. Ik begreep dat het niet echt prettig werkte en dat je niet goed bij je safety kan. Ik zie sowieso weinig meerwaarde voor een trapeze onder je pak.
Het verschil in die mate denier lijkt me behoorlijk (als ik het vergelijk met een panty van 60 denier of een legging waar niks doorheen komt van 120 denier, dan is dat verschil in dikte aanzienlijk, laat staan als het over 200 vs 420 gaat)
|
|
|
bramvk
|
Heb de Soul (nog met trapeze rits.) Zit heerlijk, veel bewegingsruimte, warmte te reguleren door wat je er onder draagt. Rits rond de nek van voor naar achter en terug naar voor, prefect, mooie vinding. Ideaal dat je de nek-seal kan afdoen als je op de kant staat en toch het pak dicht kan doen. Heerlijk pak.
(btw nog geen enkele probleem gehad met het niet bereikbaar zijn van de release. Kunnen trekken wanneer nodig.)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heb sins kort ook de soul (2015) en er nu enkele keren mee gevaren ...en vind het een Top pak lekker warm en ook echt droog ..en je kan ook met het 2015 model met je trapezee onder je pak varen.
|
|
|
|