|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
en daarom komen sommigen hierheen met minimale ervaring in stormwind.
Slechts 0,1% van de kiters misdraagt zich of heeft geen enkele last van enige vorm van kennis en ervaring. Met geschat 14.000 kiters in NL alleen al is dat dus oppassen geblazen voor die 14 personen
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Op dit moment komt er een zware buienlijn binnenrollen in ZW Nederland, dit is Zeeland en Zuid-Holland. Kijk a.u.b. uit met dit weer.
|
|
|
Idefixe
|
Brrrrrrr.........
|
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Wel mooi plaatjes :-) Wacht wel tot vanmiddag als de buien voorbij zijn
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Net terug van Schellinkhout rond 12 uur wind helemaal weg, de bui zagen we al hangen een fikse regenbui met lichtjes en donder en daarna weer mooi weer met vlagen tot zo'n beetje 40 knopen. Was hard werken met de Nitro 7m
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ben eraf gegaan met een 6. Vlagen niet normaal op Slufter. Wel lekker zonnetje!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Op de dam hetzelfde, twee keer geprobeerd maar na tien minuten gestopt vanwege de vlagen. Was gewoon niet te doen met een 7m.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Vandaag moet het woo hoogterecord wel gebroken zijn. Op schellinkhout werd al ruim boven de 10 meter gesprongen
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Was idd gigantisch vlagerig. 2 Loops getrokken met de 7, 2e iets te hard gecrashed. Toen ik m'n lijnen weer uit elkaar had (na die crash voor de zekerheid safety getrokken) nog kort het water op geweest, maar was niet fijn aan de borstkas. Zag Tim nog wel een keer goed hoog gaan op Wijk (mijn schatting zo'n 20m)
|
|
|
Langbeest
|
was effe TE met de 7
|
|
|
DerVegas
Geen avatar
|
Hape volgnes mij zag ik je gaan at wijk. Blauw witte (merk niet te zien ) kite , lnks voor loopend? Wat een gruwelijk gezicht blijft het toch met dit soort wind loops trekken, balls to the max!!!Al een woo besteld om schattingen te kunnen meten???
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Denk dat je dan iemand anders gezien heb. Had een blauw/groene Ocean Rodeo Razor. En loopte met rechtsvoor.
|
|
|
DerVegas
Geen avatar
|
Kak bedoelde rechtsvoor hahaha.. rond een uur of 4?? Blauw groen of blauw wit was vanaf aloha niet te zien
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Zal idd rond een uur of 4 geweest zijn, veel blauw klein beetje groen. Dat verschil kan ik begrijpen vanaf Aloha. Ging in ieder geval hoog en heeel hard, die Razor loopt toch wel lekker hard (eerste sessie aan de 7)
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hij was weer lekker op wijk, vliegen met die 7. Vlagen van 48kn waren nog goed te doen moet ik zeggen.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
75kg, met boots en flink stampen prima te doen. 5 lijns c-kites hebben ook belachelijk veel high-end. Stond op Wijk ook nog een gast die zei dat ik gek was dat ik met een 7 het water op ging aangezien hij met 100kg eraf geblazen werd. Kwestie van board en kitekeuze en natuurlijk je ervaring/skills. Met een bow kite wil je niet met een 7m in vlagen van 48kn.
Buddies van me vaarden ook allemaal met 7m ozone c4 en north vegas, ook allemaal prima onder controle en ongeveer hetzelfde gewicht.
|
|
|