Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Allemaal leuk en aardig. Maar er zit een flinke foutmarge in die dingen..
|
|
|
barry
|
heel knap en hoog, maar wie heeft dit stuk eigenlijk geschreven?
|
|
|
wazzaah
|
Gillion zelf, soort van koninklijk meervoud dus Wel netjes hoor en wat betreft de foutmarge, daar hebben al die dingen last van als er al sprake van is dus maakt het niks uit voor de stand.
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Dan begrijp je de term foutmarge niet helemaal. Een foutmarge is een indicatie van een statistische afwijking. Meestal geeft die marge aan wat 2 x de standaard deviatie is. De kans is dan 96% dat de werkelijke hoogte tussen de gemeten waarde min de foutmarge en de gemeten waarde plus de foutmarge ligt. En dat is alleen voor metingen op hetzelfde apparaat.
Dan hebben we het dus nog niet over ijk verschillen tussen de verschillende apparaten...
Al met al wordt er een nauwkeurigheid geïnsinueerd met dat cijfer achter de komma die zeer waarschijnlijk niet waargemaakt kan worden.
|
|
|
Celle
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Maakt toch niet uit of er een foutmarge opzit, kan dus ook een hogere spong geweest zijn. Hij heeft met een standaard woo gewoon de hoogste sprong op dit moment en al de rest is blabla.
Mooi record en op naar hoger :-).
|
|
|
wazzaah
|
Op die fiets...
Dan zou de foutmarge zo'n 5cm zijn, aangezien er op 1 decimaal afgerond wordt en dat is wel een heel kleine marge als je 20m hoog springt. Kom je op 0,25%?
Heb er zelf geen dus weet ook niet hoe en of je em kalibreert, hij moet een 0 punt hebben. Lijkt mij dat er verschil is als je em aanzet langs de vloedlijn, bij een strandtent, op het duin of op een parkeerplaats.
Leuke test dus voor wie er 1 heeft, zet de Woo eens aan als je boven op een duin staat en kijk wat er dan gebeurt.
|
|
|
|
Nature
|
als je boven aan een duin staat dan schiet je jezelf in de voet aangezien je dan in de - zou beginnen. Vraag woo rustig hoe t werkt ik heb geen idee. wat ik wel weet is dat ik met de xensr 25.25m heb gesprongen en daar flink aan getwijfeld werd en nu 20 met de woo [gevoelsmatig weet ik dat ik hoger ben geweest dus die 25 is ook zeker niet onrealistisch]. binnenkort de xensr air en de woo on board dan krijgen we vast hele mooie readings. verder zou ik even aanraden om de sessie lijst door te kijken dan zie je ook sprongen van 15-16-17-18-19m voorbij komen. for now super proud dat ik m te pakken heb
|
|
|
|
wazzaah
|
Toch leuk als je -5m springt? En verder natuurlijk hartstikke top
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Die dingen meten toch gewoon de versnelling/G-krachten?
Vraag me wel af wat de invloed van een kicker is op zo'n meting.
|
|
|
kite2fly
|
Volgens de review waren ze aardig ok wat herhaalbaarheid en onderlinge verschillen betreft, al blijft het gissen hoe ze op elke specifieke conditie reageren. Het staat iedereen vrij om er 1 aan te schaffen en hoger te gaan met dezelfde limitaties/outliers...super gedaan ook marketing technisch :-) Ik las dat sommigen 2 meter kunnen smokkelen door ondersteboven te gaan (wat ik persoonlijk nog knapper vind)....maar dan nog, ook dat mag iedereen doen :-) ....alleen minder dan 6 seconden airtime bij zo'n hoogte lijkt zo kort voor een sprong of was het een megaloop?
|
|
|
|
sthijs
Geen avatar
|
Haha met een oldschool trick als de deadman dan heb je snel weer een metertje te pakken op de WOO
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik plak die woo bovenop me kite zulluh we eens zien wie er het hoogste springt Dan zit ik al zonder moeite op ruim 23 metertjes
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik plak die woo bovenop me kite zulluh we eens zien wie er het hoogste springt Dan zit ik al zonder moeite op ruim 23 metertjes Wahaha geniaal!
|
|
|
|
Nature
|
Haha Thanks!! We doen ons best
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Niet normaal hoog man, nice! Ben zelf ook benieuwd naar de xensr air en vooral of de metingen overeenkomen met de Woo.
|
|
|
Nature
|
Niet normaal hoog man, nice! Ben zelf ook benieuwd naar de xensr air en vooral of de metingen overeenkomen met de Woo.
Gister helaas vernomen dat ie wederom vertraging heeft opgelopen. same here
|
|
|
Repete
|
Wreed hoog.... Respect hoor!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gefeliciteerd Gillion haha wat een hoogte, nog gefilmd? Wanneer kom je eens @ wijk met storm?
|
|
|