Nee, ze zijn serieus. Willen de kite voor het landboarden gebruiken en raken in de war met alle aanknopingspunten en katrollen die er op de kite zitten om hem met een tweelijns bridle te vliegen.
sorry, ik wilde graag weten hoe ik deze aan mijn 5-lijns nash bar moet bevestigen. Begrijp nog steeds niet waarom dat een rare vraag is. Mijn flysurfer ziet er ongeveer hetzelfde uit, en dat gaat ook met 5-lijnen en katrollen. Zo'n opblaaskite werkt toch ongeveer hetzelfde. Ik heb voor een mooi prijsje ook
Niet elke "opblaaskite" is hetzelfde, evenals dat ook niet elke 2, 4 of 5 lijns hetzelfde is.
Deze Wipika heeft normaal gesproken 2 lijnen. Hij is om te bouwen naar 4 lijnen door de wingtips op te rollen.
De Wipika die jij hebt is extreem langzaam, heeft 0,000 de-power en valt continu uit de lucht. In die tijd (1998 - 2000) waren de kites niet stabiel, en al helemaal niet veilig of te vergelijken met een huidige.
Toch succes, of beter gezegd "sterkte" ermee! Ga a.u.b. alleen als het praktisch windstil is, windvlagen kosten je je ledematen!
Tonnie, dit hoort in een museum. Er bestaat geen mooi prijsje voor zoiets. In die tijd bestond een quickrelease niet eens! Laat er een zitzak van maken of hang hem opgeblazen in de garage.