RobK
Geen avatar
|
Yep, ben daar van 28dec t/m 22jan maar wel in Paje.
|
|
|
|
KiteShallow
|
Paje schijnt vrij druk te zijn en in Jambiani heb je het rijk alleen.
|
|
|
Xander Q
|
Zanzibar, erg relaxed daar.
Ben er zelf 3x geweest, heb alleen maar in Paje gezeten.
Tip 1 Neem grote kite's mee! Tip 2 Ga ook de golven in met hoog water Tip 3 Mangrove sup tour (te regelen bij kitecenter zanzibar in Paje) Tip 4 Downwindertje doen vanaf 'The Rock" (ook te regelen bij kitecenter zanzibar) Tip 5 ENJOY
Ik ga zelf ook ergens in Januari weer een weekje die kant op, maar koop pas een ticket zodra windguru de juiste kleurtjes aangeeft.
|
|
|
KiteShallow
|
Dank je wel. Ik heb nu Slingshot Rally 6 en 9, Welke maat raad je mij aan een 11 of 12 erbij. Ik weeg 56 kg en 1.60m lang. Gebruik je ook een shorty o.i.d.
|
|
|
bertvh
|
shorty is daar niet nodig! maar zonprotectie is wel belangrijk , dus lycra en mogelijk met lange mouwen! zou die 6 thuislaten en er een 11 bijsteken!
|
|
|
KiteShallow
|
Hier in Ned. doe ik mijn rugzak en pomp gewoon op het strand of veldje als je het water in gaat. Kan je daar ook doen of juist daar kan je dat doen?
|
|
|
|
|
bikiniisuit
Geen avatar
|
Mag ik de prijzen v jullie tickets weten, reisduur heen en terug, en waar gekocht. Dank voor t nemen vd moeite.
De wind gaat daar trouwens pas aan eind januari.
|
|
|
KiteShallow
|
Dat klopt, maar ivm werk ga ik toch. Ik heb nu via Emirates (803) 4 euro duurder dan TUI met 2 lange tussenstops. Ander keer ga ik via Arkefly, ze vliegen alleen op woensdag maar bijna rechtstreeks, 1 korte tussen stop. Als je 30 dec vertrek kan je voor een prikkie vliegen E 399, daarna 6 jan wordt E 699 en hoger.
|
|
|
|
KiteShallow
|
Dank je, ik probeerde met Ruben Versluis kontakt te krijgen, op advies van Natural-High, zonder resultaat.
|
|
|
Xander Q
|
Mag ik de prijzen v jullie tickets weten, reisduur heen en terug, en waar gekocht. Dank voor t nemen vd moeite.
De wind gaat daar trouwens pas aan eind januari.
Omdat de wind in t hoogseizoen ook nog wel eens een tijdje uit kan staan koop ik altijd een vliegticket een dag voor of op de dag van vertek. Ik ga met de KLM (gratis boardbag tegenwoordig) naar Dar el Salaam en dan pak ik de ferry naar Zanzibar.
|
|
|
KiteShallow
|
Goede tip, wat betaal je voor de flight en ferry. Is het rechtreeks vlucht, Hoe lang is de reistijd al met al. Het blijft een gok met die wind
|
|
|
|
KiteShallow
|
Ik heb mijn inentingen en USdollar gekocht. Kan je ook daar met USdollar betalen? Hoe is met uiteten, kan je voor € 10,- al een warme maaltijd kopen.
|
|
|
et1961
|
Eten en drinken is een stuk goedkoper dan in Nederland. Voor ca. 15 euro kan je prima dineren in de locale restaurants.
Het beste gewoon lokaal geld pinnen in Stonetown, met USD kan je in de meeste hotels, restaurants en ook dagtripjes/excursies betalen.
|
|
|
bikiniisuit
Geen avatar
|
Wind is nog steeds niet aan daar. Ik zie bij Tui, ticket voor E 449 op 14 jan. Zonder wind geen zin
|
|
|
|
crazyfil
|
Mijn vrouw en ik gaan ook naar Zanzibar (Pajé) van 20 januari tem 3 februari . Voor ons is het de eerste keer in Zanzibar , hopelijk is er wind Wie gaat er nog en waar verblijven jullie ? Groetjes , Filip .
|
|
|
KiteShallow
|
Ik heb in Dar es Salam gepind. ABNAMRO pas werkt niet alleen Visa, Meteen ruim genomen. Binnenlands vlucht mag je alleen 23 kg meenemen, dus 8kg te veel, zo EUR 40 betalen. Met Emirates mag je 30kg, die 1,5 kg te veel is gratis.
|
|
|
Emanuel
|
Ik en vriendin gaan tweede week jan ook naar Paje. Eerste keer, dus ben benieuwd!
|
|
|