dekkerz

|
Hallo, Ik ben nieuw hier, ik heb sinds een paar weekjes een mooi kamertje in grunn, dus ben van plan om wat meer te gaan kitesurfen enzo. Ik ben afgelopen oktober begonnen met kitesurfen, ik heb een blauwe/witte venom 16 en een rood zwarte guerilla2 11, sommige mensen kennen me misschien al van workum, ik schijn nogal op te vallen met die foils haha. Verder flyboard ik ook zo nu en dan. Is er nog een mooi veldje ofzo in de buurt voor als het water bevroren is  . Groeten Stijn Ok dan Stijn, welkom. Waar woon je in Grunn en waar zit je op school? Jij kan verder ook niks aan je foil handicap doen, alles beter dan bow.... Ik woon trouwens nu lijnbaanstraat, dikke pauperbuurt haha, onze buren waren een wietplantage, maar is net opgerold, andere buren reclaseringsbedrijf...... verder lekker centrale kamer.
|
|
|
Jurrien

|
jooo mensen... ik en een kameraad van mij hebben een trip naar bottrop geregeld inclusief vervoer en bottrop op 3 maart de kosten zijn 72.- we gaan om 7 uur die kant op en gaan daar rond 23:45 weer weg.. dit is incl eten drinken (geen sterke drank) en een board/skies en boots! mail mij even: jurrienkuiper@hotmail.comik heb veel mensen nodig!! 
|
|
|
Gertjan

|
heb je ook een spingstyle (grinnik_kitesmiley)
Ja omhoog en naar beneden zonder moeilijk gedoe. En weer verder als het goed is. En Piede het lijkt me verder zinloos om deze discussie voort te zetten. Laten we maar gewoon weer op de mooie dagen wachten en er van genieten ipv het gezeik op dit forum.
|
|
|
piede

|
heb je ook een spingstyle (grinnik_kitesmiley)
Ja omhoog en naar beneden zonder moeilijk gedoe. En weer verder als het goed is. En Piede het lijkt me verder zinloos om deze discussie voort te zetten. Laten we maar gewoon weer op de mooie dagen wachten en er van genieten ipv het gezeik op dit forum. Nee helemaal niet, het is lekker om ergens te kunnen zeiken om je frustraties zo kwijt te kunnen vanwege de te koude dagen die geweest zijn. Nog mensen vanuit B'dum Zaterdag??? Andere mensen? Wordt wel heel vroeg vertrekken dan, willen we de goede wind meepakken! wordt zon 12 graden zaterdag.... 
|
|
|
peter.

|
jooo mensen... ik en een kameraad van mij hebben een trip naar bottrop geregeld inclusief vervoer en bottrop de kosten zijn 72.- we gaan om 7 uur die kant op en gaan daar rond 23:45 weer weg.. dit is incl eten drinken (geen sterke drank) en een board/skies en boots! mail mij even: jurrienkuiper@hotmail.comik heb veel mensen nodig!!  ik ga vandaag kijken of ik vrij kan krijgen!:) wie gaat er nog meer mee?
|
|
|
Piede @ Hanze
Gast
|
WIE ZATERDAG?? IK GA SOWIESO!!!! EN NEE, HEB ME CAPSLOCK NIET AAN!!
Er moet heel wat gebeuren, dat ik zaterdag niet ga kiten....
|
|
|
Gj

|
zaterdag naar mirns!!
|
|
|
Steven

|
Morgen naar workum!
|
|
|
Steven

|
Mirns denk ik toch.
|
|
|
Gj

|
jup zeer vroeg.
|
|
|
Luko

|
dat gekite morgen word nix
|
|
|
piede

|
Wat ben jim toch ook een stelletje mietjes. Het is nu zelfs nog 8 graden. Het waait nog steeds lekker. Ik sta morgen om 7 uur op en rij mooi die kant op met mn 9 en mn 14m.
Ik ZAL kiten....
|
|
|
peter.

|
hey ph en steven jullie gaan toch ook wel mee te snowboarden????
ik ben ook van de partij
en bedum gaan neem ik aan ook mee???
|
|
|
Luko

|
Wat ben jim toch ook een stelletje mietjes. Het is nu zelfs nog 8 graden. Het waait nog steeds lekker. Ik sta morgen om 7 uur op en rij mooi die kant op met mn 9 en mn 14m.
Ik ZAL kiten....
ik zei morgen word nix , waar wil je wind weghalen, blasen of zo. die kou valt wel mee maar als ik ga moet het ook goed waaien
|
|
|
piede

|
Ik ZAL kiten....
ik zei morgen word nix , waar wil je wind weghalen, blasen of zo. die kou valt wel mee maar als ik ga moet het ook goed waaien Dat word nog wat van de zomer dan...
|
|
|
piede

|
Jaja, ik zat vanmorgen om kwart voor acht al in de auto!  Voordat je begint met kiten, eerst dit:  Winter in NL anno 2007:  Na een lekkere sessie liggen de schatjes er zo bij:  Bij thuiskomst moeten ze natuurlijk ff goed drogen:  Dit was de beloofde foto rapportage, ik hoop dat u allen genoten heeft! Geen dank.
|
|
|
Gertjan

|
de kleuren blijven mooi van die fuel. leuke foto's alleen begrijp ik niet waar die eeste is gemaakt, was dat een foto onderweg toen je een plaspauze had?
|
|
|
Jurrien

|
een paar echte actiefoto's 
|
|
|
Gertjan

|
Aan de afgesleten vinnen te zien is dit Jurrien. Ging weer lekker zo te zien. Ik zag Steven ook nog op een van de foto's op het forum in de lucht hangen. Wij hebben de eerste bbq er al weer opzitten dit jaar, we moesten even onze nieuwe tuinhaard/bbq testen van de Hornbach. Superding 
|
|
|
Gj

|
|
|
|
peter.

|
hey maar gaan er nou nog mensen mee te snowboarden????
|
|
|
Gertjan

|
He Peter ik ga niet. Misschien Rick of Jan Jetze?
Jan Jetze heb je de V4 10 al verkocht?
|
|
|
jetzu

|
he steven hebben jullie bij de intersurf nog mooie overjarige 2006 mystic warriors te koop?
|
|
|
Jurrien

|
ga jij mee jetzu? naar bottrop!
|
|
|