advies voor een nieuw project

skyrider 138
Gast
Antwoord #25 December 01, 2005, 16:57:38
edit2Rapporteer  
als je regelmatig bouwt en eventueel wat meer boardjes bouwt is het maken van een trespa mal misschien een overweging waard.. Ik heb net een dek erop gelamineerd, uiterste vingaten afgetekend op dek, die boor ik als eerste door, daarna maak ik daar gelijk 6 mm gaten van, schroef de outline mal door die gaten vast, frees de outline en boor ook gelijk adh die mal tweede vingat erbij..

maar ja, ik spoor ook niet want heb volgens mij nu 4 120 boardjes, maar allemaal met een andere lay up  loser
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #26 December 02, 2005, 00:41:33
edit2Rapporteer  
Kijk eens, antwoorden te over nu. Ik ga waarschijnlijk ook gedeeltelijk over mijn forex rand lamineren.
Jos, mooi board geworden, ik had nog geen foto's gezien. Zoals je ziet heb ik je inserts nog niet verwerkt.
Moet voor ik begin nog wat klussen in huis doen vond moeder de vrouw. Groot gelijk eigenlijk. Maar ik kan intussen natuurlijk wel mijn spulletjes gaan verzamelen. Bedankt voor de tips allemaal.
adrenalin

Berichten: 897
Antwoord #27 December 02, 2005, 01:33:39
edit2Rapporteer  
@Adrenalin: jij hebt eerst de onder- en bovenkant gelamineerd en laten drogen. Toen dit helemaal droog was heb je de L-Sim er pas opgelijmd? Dat is ook een goed alternatief. Ik had de methode van de LeonB afgekeken voor zijn Woodster dus alles in 1 keer gelamineerd.

Klopt helemaal.
Ik heb geen decoupeerzaag gebruikt trouwens. Ik heb alles over de randen laten lopen, dus in totaal 6x glas, en 2x LSIM.
Daarna met een haakse slijper alles om de randen weggehaald. 2 Seconden werk, en geen spaanders in je layup.

Daarna met een schuurmachine de randen gevormd.
djb

Berichten: 415
Antwoord #28 December 02, 2005, 02:28:41
edit2Rapporteer  
djb

Berichten: 415
Antwoord #29 December 02, 2005, 02:29:37
edit2Rapporteer  
sorry iets fout gegaan zijn geen andere maten te krijgen daar is dat antwoord op
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.