Respect is ver te zoeken!Gelukkig mag ieder voor zich kiezen en hoeft daarbij niet worden geholpen door een forum (vol met pupers die thuis zitten terwijl het verdomd goed waait)
Van Sommige vind ik de reacties diep en diep Zielig
*Echt, jammer dat ze hem niet gewoon naar zijn auto hebben laten lopen, en zijn spullen weer op zee geflikkerd (wel leeg laten lopen, en paar keien erin zodat er niet weer uitgevaren hoeft te worden!)
Echt honds asociaal!*vuile T*FUSLUL hoop echt dat je onze reacties leest en dat je ook de ballen hebt om te reageren!!!!uiteraard ingelogd dat we weten wie zo'n sukk*l is en nooit meer op je topics hoeven te reageren. Ik had die gasten 100 euro betaald voor zo'n goeie actie...en nee ik kom NIET uit hilversum en heb verder geen luis om dood te drukken!!!!!Hier zomaar even wat reacties weggeplukt op het forum, wat wat ze dan noemen je mede kites/ sport maatjes/ buddy's
De reacties die ik nu voorbij zie komen die zijn zielig, ik kan mij hier kwaad over maken!
Waren jullie erbij?
nee dus wees GVB blij dat alles in orde is!Natuurlijk is het goed om donateur te worden, maar deze persoon is denk ik oud en wijs genoeg om daar zelf over na te denken!
En daar heeft hij geen hulp van nodig van
pupers die achter hun pc zitten terwijl het waait. Dus als je je nuttig wilt maken doe dat dan op het
water!
En niet door een mede kiter compleet af te zeiken, Lees nu zelf allemaal nog het topic maar eens door en stel voor dat jij die persoon in Questie bent en door een of andere reden geen donateur bent geworden! (heeft hij waarschijnlijk een reden voor)
En hoe voelen je je nu? De personen voor wie dit bericht bedoelt is zullen zelf wel weten of ze zich aangesproken voelen of niet!
Ik vind het te erg voor woorden, en degene die een diep trieste reactie plaatsen zijn nog veel triester.
waarvan nog niets een 10% redder aan wal is.
Ik weet dat ik met deze reactie geen vrienden maak, maar een mede kiter (zelf ken ik de persoon in questie niet) compleet de grond in te trappen gaat mij te ver.
Ik hoop dat je nu een andere kijk op het topic hebt, zoniet ga er dan maar vanuit dat je van mij geen respect kunt verwachten.Ik nu allemaal normaal doen, morgen is de wind goed dus doe wat je moet doen!!!!!!!!
Later.
voor mij is het nog steeds een eikel!! ook na de kritische post van anoniempje...