wat een gigantische kloothommel dus

chico

Antwoord #50 Maart 02, 2007, 04:20:40
edit2Rapporteer  
Het kan zijn dat degene die gered is primair nee heeft gezegd maar daar later op terugkomt. Al dan niet door sommige 'opbouwende' reacties. Het lijkt me dat ie toch ff heeft gezwommen of liggen worstelen in dat koude water en rationeel denken zit er dan niet meer in hoor. Volgens mij is er al eerder op een forum geschreven over het verminderde ratio denken als gevolg van kou. Het kan ook zijn dat ie zo geschrokken is en dat ie nooit meer een kite aanraakt. Uiteraard ben ik het er wel mee eens dat ie alsnog lid moet worden.
NIELZZZZ

Antwoord #51 Maart 02, 2007, 04:21:49
edit2Rapporteer  
te triest als ze mij uit zee vissen dan dan krijgn ze van mij die 15 euro en kom ik volgende dag ook nog gebakvoor iedereen brengen
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #52 Maart 02, 2007, 04:26:26
edit2Rapporteer  
Voor sommige dingen zijn er meer scenarios mogelijk. Maar hoe leg je dit anders uit? Was hij lekker aan het kiten en hebben die KNRM dudes hem ontvoert?  (tong_kitesmiley)

Misschien zou een beetje nuance op zijn plaats zijn omwille van dit forum (het is geen kitesurf.nl), maar dit is echt te bizar voor woorden!

€15,- voor het redden van je leven? De KNRM is een volledig op zichzelf staande organisatie, die het van giften en leden moet hebben.  ThumpsUp vooral lekker die €15,- in je zak houden als het je overkomt.
Roderick

Geen avatar

Antwoord #53 Maart 02, 2007, 04:26:51
edit2Rapporteer  
Maar ja om het eens van de positieve kant te bekijken:
Ik denk dat deze "46 jarige man uit Hilversum" de KNRM indirect wel heel veel redders aan wal heeft opgeleverd.... (Door alle discussies hier en op Hanglos)
Joy.H

Antwoord #54 Maart 02, 2007, 04:30:56
edit2Rapporteer  
ik kan me beide gedachten goed voorstellen want eerst dacht ik zoals de meeste hier erover maar na eens goed nagedacht te hebben en de reactie van een aantal andere te hebben gelezen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik er idd zelf niet bij was en daarom er niet over mag oordelen want waarschijnlijk dacht die man hetzelfde als meerdere als jullie hier (laat ik gewoon 15 euro betalen is het zeker waard) maar is er gewoon een belangrijke reden geweest dat hij het niet gedaan heeft.....
ik vind dat we idd niet iemand kompleet de grond in moeten stampen en boos aankijken en uitschelden als we niet precies weten wat er gebeurd is want vaak zijn dit soort verhalen flink opgeblazen en een beetje een 'broodje aap verhaal'.
dit is mijn mening hierover en hoop dat meerdere er zo over zullen gaan denken.
gr.joy
JCS

Antwoord #55 Maart 02, 2007, 04:31:18
edit2Rapporteer  
Ok mensen, laten we hiermee ophouden.
Ik denk dat de persoon die gered is, ook nog niet helemaal over de schrik heen is. Als dan ook nog dit soort discussies losbarsten lijkt mij dit ook niet echt bevorderlijk voor zijn gevoel.
Laten we daarom hiermee stoppen! Iedereen denkt hier ongeveer hetzelfde over. Sommigen nemen het voor de persoon op.
Het enige dat ik weet was dat de leden van de KNRM nogal moesten grinniken toen ik eens een keer daar zat en hen vertelde dat ik kitesurfte. Kennelijk hebben ze daar genoeg ervaring mee.
Laten we dan ook ieder voor zich kijken of hij of zij Redder op de Wal wil worden maar laten we er geen mensen op af rekenen die het niet willen worden. Zoals al meerdere keren is gezegd: Misschien heeft de persoon hier wel een hele andere manier gehanteerd om zijn redders te bedanken.

Mochten jullie je afvragen of ik zelf deze persoon ben: Nee, ik zat vandaag in de collegezaal.
Mochten jullie je afvragen of ik zelf van de KNRM ben: Nee, dat ben ik ook niet.

Ik wil jullie wel vragen ons weer te richten op het kitesurfen en niet meer op deze discussie.
Want zoals al eerder gezegd is: op deze manier daalt het niveau hier erg snel, en dat vindt niemand leuk.

Groeten,

Jasper
Joy.H

Antwoord #56 Maart 02, 2007, 04:36:37
edit2Rapporteer  
hey,
ik ben het compleet met jasper eens en vindt het zeer ernstig als je iemand misschien wel de ergste dood (verdrinking)  toe wenst voor die 15 euro die die misschien met een goede reden niet heeft betaald........
ook vind ik het van de eene kant wel weer goed dat we allemaal de zelfde gedachten hebben over het betalen van 15 euro voor de redding maar ik vind het jammer dat er gewoon ruzie en elkaar afkraken onstaat door zo'n topic.
gr.joy
Ethicus

Antwoord #57 Maart 02, 2007, 05:09:19
edit2Rapporteer  
Haha... Ethicus is blijkbaar toch wat benauwd voor de reactie op zijn mening gezien de anonimiteit waarmee deze zich omhult....

Vreemd verhaal. Wellicht is de man tegen zijn eigen wil in gered ? Ik bedoel dus dat ie vindt dat ie het zelf wel had gered. Dan voel je de toegevoegde waarde niet en is de ongevraagde redding meer een aanslag op s'mans trots en eer. Dat kan ik me in de emotie een dergelijke reactie voorstellen...

Ik heb er in ieder geval een automatische overschrijving van gemaakt. Die acceptgiro elk jaar vond ik eigenlijk wat onzinnig. Ik ga toch niet stoppen ThumpsUp

Zo beter wat "verschuiling" betreft? Wink
Had even geen zin om me in te loggen.

Ik heb geen verhoogde lichaamstemperatuur en dat komt omdat ik ervan uit ga dat iedereen hier op een normale manier een discussie kan voeren.
Antwoord #58 Maart 02, 2007, 05:25:03
edit2Rapporteer  
Respect is ver te zoeken!

Gelukkig mag ieder voor zich kiezen en hoeft daarbij niet worden geholpen door een forum (vol met pupers die thuis zitten terwijl het verdomd goed waait)

Van Sommige vind ik de reacties diep en diep Zielig ThumpDown

*Echt, jammer dat ze hem niet gewoon naar zijn auto hebben laten lopen, en zijn spullen weer op zee geflikkerd (wel leeg laten lopen, en paar keien erin zodat er niet weer uitgevaren hoeft te worden!) 

Echt honds asociaal!

*vuile T*FUSLUL hoop echt dat je onze reacties leest en dat je ook de ballen hebt om te reageren!!!!uiteraard ingelogd dat we weten wie zo'n sukk*l is en nooit meer op je topics hoeven te reageren. Ik had die gasten 100 euro betaald voor zo'n goeie actie...en nee ik kom NIET uit hilversum en heb verder geen luis om dood te drukken!!!!!

Hier zomaar even wat reacties weggeplukt op het forum, wat wat ze dan noemen je mede kites/ sport maatjes/ buddy's

De reacties die ik nu voorbij zie komen die zijn zielig, ik kan mij hier kwaad over maken!

Waren jullie erbij?      nee dus wees GVB blij dat alles in orde is!

Natuurlijk is het goed om donateur te worden, maar deze persoon is denk ik oud en wijs genoeg om daar zelf over na te denken!
En daar heeft hij geen hulp van nodig van pupers die achter hun pc zitten terwijl het waait. Dus als je je nuttig wilt maken doe dat dan op het water!

En niet door een mede kiter compleet af te zeiken, Lees nu zelf allemaal nog het topic maar eens door en stel voor dat jij die persoon in Questie bent en door een of andere reden geen donateur bent geworden! (heeft hij waarschijnlijk een reden voor)

En hoe voelen je je nu?
De personen voor wie dit bericht bedoelt is zullen zelf wel weten of ze zich aangesproken voelen of niet!

Ik vind het te erg voor woorden, en degene die een diep trieste reactie plaatsen zijn nog veel triester.
waarvan nog niets een 10% redder aan wal is.

Ik weet dat ik met deze reactie geen vrienden maak, maar een mede kiter (zelf ken ik de persoon in questie niet) compleet de grond in te trappen gaat mij te ver.

Ik hoop dat je nu een andere kijk op het topic hebt, zoniet ga er dan maar vanuit dat je van mij geen respect kunt verwachten.

Ik nu allemaal normaal doen, morgen is de wind goed dus doe wat je moet doen!!!!!!!!

Later.

voor mij is het nog steeds een eikel!! ook na de kritische post van anoniempje...
~Arjan
Founding Father

Antwoord #59 Maart 02, 2007, 05:39:07
edit2Rapporteer  
Mooi geweest mannen! Wat gezegd moest worden is gezegd he! InLove Topic gesloten. Arjan
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.