Zag je gister op Muiderberg gaan, twee adviezen mijnerzijds:
* Kite hard, en dan bedoel ik ook hard oppompen, wat ik gister voor je opliet was een vaatdoek
* Scharnieren aan die deur maken en ergens inhangen, en een goede twintip kopen. Dat board staat je progressie echt in de weg, geloof me.
Mzzl Joost
Klopt. Ik had mijn kite te zacht opgepompt. Met het kiten zelf had ik door de constante wind gelukkig weinig last van dus ik was wel door wezen kiten. Ik kreeg die tip van jou over dat oppompen toch? Ik pomp nu totdat ik erop kan trommelen maar blijkbaar mag hij nog wel wat harder.
Over mijn board ben ik het met je eens hoor. Maarja, 80 euro nieuw toen he. Kon ik niet laten liggen. Volgende maand komt er een leuke twintip aan. Welke moet ik nog even kijken maar dat komt vast goed. Deze directional is met harde wind namelijk niet te houden omdat je hem prakties niet kunt remmen omdat je zo vlak ermee vaart. Je stuitert als een gek. Maar agh, ik heb er toch lol van op het moment dus tot volgende maand kan ik heus nog wel ermee varen.
Deze vraag is daarom ook zodat ik mij met die tips wat beter kan orienteren als ik boards ga testen/kopen.