Overleg is natuurlijk altijd goed. En de intentie van je reactie is duidelijk Rudo. Maar wat mij irriteert is het feit dat de petrochemische industrie gaat uitbreiden (heeft met geld te maken dan kan het!), daardoor moet een groot gedeelte her ingericht gaan worden. Dit heeft wel een zet de verkeerde kant uit gegeven. Het recreëren in deze gebieden wordt ineens heel kritisch bekeken. Daarbij hebben we ook nog de pech met dat flora 2000.
Er is door verschillende partijen een hoop commentaar gegeven via het inspraakpunt (
www.inspraakvenw.nl).
Ik heb ook het nodige commentaar gegeven en heb van Rijkswaterstaat een rapport gekregen van ruim 100 bladzijden. Daarin zijn door 67 personen in totaal 39 verschillende reacties gegeven in de periode 1 maart tot en met 11 april 2007. Gek genoeg zie ik geen enkele watersport vereniging die ageert.
Zo kun je nu weer reacties geven over de landaanwinning van de 2e maasvlakte tot 16 augustus as.
Het meest irritante vind ik dat er heel wat geld in de onderzoeken wordt gestoken, terwijl de olie spetters op m’n kite zitten en er momenteel veel dooie vis op Oostvoorne drijft.
Waar blijven deze feiten in het onderzoek?
Het staat zo haaks op elkaar, recreëren met mate terwijl lozen onbeperkt kan ?????
pfff Zo en nu weer een biertje !!!!