Nobile 555 of Spleene Rip 28

krullebol

Antwoord #25 April 16, 2008, 21:31:03
edit2Rapporteer  
@ krullebol thanks voor de scan.maar verstond alleen de plaatjes! schater
Haha  Tongue
Ze zeggen: heel goed hoogtelopen, wegvaren makkelijk, middel en ruime bochten goed, kleine bochten iets lastiger, heel harmonisch en controleerbaar board, redelijk veel comfort, caven goed (behalve kleine bochten), switchen makkelijk door los op het water liggen en levendig gevoel ofzo , goede eindsnelheid, afzetten heel makkelijk bij springen, pop voor een allrounder heel goed en makkelijk te varen.
Dus... Neem aan dat je wel nederlands kan Wink
manu

Antwoord #26 April 16, 2008, 21:46:44
edit2Rapporteer  
Welk jaar is de JP?

jason polakov maakt ook kiteboard *duiktonder*
piede

Antwoord #27 April 16, 2008, 23:22:20
edit2Rapporteer  
Zijn gewicht was bekend, type kite en maat is bij een beginner van minder belang, (beginners kite of een ver gevorderde kite, wat maakt het uit voor het board dattie gaat kopen?) omdat je dan gewoon met meer of minder wind moet gaan varen. De breedte is zeker wel besproken in dit topic.

De 2 boards waar hij tussen kiest zijn allebei goede allrounders, dus ik snap niet helemaal waarom je nou weer een eindadvies moet geven alsof de rest wat er gezegd is onzin of minder is.

Ten eerste goed lezen, staat zijn gewicht niet in mijn post?
Voor de rest blijkt uit je woorden dat je geen idee hebt waar je over praat. Meer van horen zeggen vermoed ik ThumpDown
Reageer dan gewoon niet Angry

@ Rev.Jeff: voor dat geld heb je een prima boardje gekocht waar je goed mee vooruit kan. Zo te zien aan je avatar ga je met een Waroo/Bularoo varen dus dan zit het zeker goed ThumpsUp

Sure
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.