Slingshot Lunacy 2009

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #25 Mei 21, 2008, 18:41:39
edit2Rapporteer  
geen grabhandle omdat het niet mag in pkra (trouwens superdom dat er geen inserts in zitten..) en dan wille nall len11's dat ook niet Wink
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #26 Mei 21, 2008, 18:44:02
edit2Rapporteer  
9 seconden te laat Morres
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #27 Mei 21, 2008, 18:55:47
edit2Rapporteer  
mogen ze toch niet hebben met die wedstrijden? zo'n handle? lama... is al geantwoord
marketing flater?? denk je? man al die gasten weten niet hoe snel ze naar de winkel moeten rennen..
iz smaak afhankelijk heh of ie goed vaart.. tuurlijk zal goed zijn. Van choc hebben ze er ook één, en daar hoor ik hele goede dingen over.

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #28 Mei 21, 2008, 19:44:20
edit2Rapporteer  
grabhandle mag niet gebruikt worden bij wedstrijden.

Dat wist ik niet. Weet je misschien ook de achterliggende gedachte? Of is het om old-school uit te sluiten (geen board-offs) Grin

(trouwens superdom dat er geen inserts in zitten..)

Absoluut! ThumpDown

marketing flater?? denk je? man al die gasten weten niet hoe snel ze naar de winkel moeten rennen..

Jazeker, en in grote getalen. Met Ruben hebben ze een sterke verpersoonlijking in handen voor het merk Slingshot  ThumpsUp
En daarvoor hoeft hij niet eens mee te doen aan de PKRA
Maar dit schept wel een verwachting voor het volgende jaar (of zal de 2010 versie al in september in de winkels liggen? Tongue)

iz smaak afhankelijk heh of ie goed vaart.. tuurlijk zal goed zijn. Van choc hebben ze er ook één, en daar hoor ik hele goede dingen over.

Niet helemaal mee eens. Er zijn gewoon een aantal eigenschappen waarin het ene boardje uitblinkt en de ander niet. Tevens betreft het hier een specifiek freestyleboard waardoor er al een bepaalde verwachting is omtrent de eigenschappen (stijf, veel pop, snel, koersvast etc.)

Veel mensen houden niet van een stijf board (en dan moeten ze zeker de Lunacy niet kopen), maar dan moet je ook niet op zoek gaan naar een rasecht freestyleboard, want die zijn in de regel vele malen stijfer dan bijvoorbeeld een freeride board. Neem het verschil bijvoorbeeld tussen de Nobile 666 en 555, dat is echt nacht en dag.

Overigens hoor ik dat ook over Choc, en die boardjes zien er best technisch uit ThumpsUp
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #29 Mei 21, 2008, 19:53:54
edit2Rapporteer  
Choc boardjes deden mij ook verassen hoor. goede kwaliteit. en prijs is gewoon heel goed te doen. (alleen de graphics.. maar das weer smaak)
En wat ik aan reacties van de riders hoor.. is niet slecht.
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #30 Mei 21, 2008, 20:17:21
edit2Rapporteer  
Grabhandle mag je niet meer gebruiken in wedstrijden, omdat de jury niet goed kon zien wie ze wel en wie niet gebruikte. Zonder grabhandle is het moeilijker om boardoffs te doen.
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #31 Mei 21, 2008, 20:20:14
edit2Rapporteer  
daarom heeft nobile van die letters in de zijkanten geprint zodat je meer grip hebt (heb ik me laten vertellen)
Steven

Berichten: 1301
Antwoord #32 Mei 23, 2008, 20:18:56
edit2Rapporteer  
Grabhandle: Wat Andy zegt, om iedereen over één kam te scheren, als je nu een board off doet weet je dat ie gen grabhandle heeft en dus ook meer credits krijgt voor de trick.

Inserts: Hoezo Morres? Hoe minder inserts in een board hoe beter man! Al hebben ze in de Lunacy voor de straps wel 4 inserts per strap. Alleen heeft dat natuurlijk weer de reden dat je dan minder snel een insert eruit trekt.

En even voor de duidelijkheid, dit is niet de Lunacy 2009! Zie het meer als een tweede versie. Die domme reacties over verkeerde marketing en de markt verbibsen.. Dit staat daar helemaal naast. Wanneer er veel vraag is naar een product moet je daar wel op kunnen inspelen, ik vindt dat SS dit heel goed doet. Waarom wachten tot 2009, je maakt op deze manier meer mensen blij. De Lunacy verschilt niet eens van de 2008, alleen de maten en de colours.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #33 Mei 23, 2008, 21:47:02
edit2Rapporteer  
die 2 inserts maken echt geen kont uit hoor Steven,

Ik snap SS echt niet,als je gewoon de inserts erin doet kan men toch zelf kiezen of je de grabhandle erop doet of niet....vage harries
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #34 Mei 23, 2008, 21:51:09
edit2Rapporteer  
@ morres.. tjah.. je bent echt hardcore of je bent et niet... lunacy kennelijk wel. want die heeft zelfs geen gaten voor grabhandle mietjes... snap dat nou.. duh..
Smiley
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35 Mei 23, 2008, 22:59:52
edit2Rapporteer  
Las net in de kiteboarding.de over de witte Lunacy 2008 dat Steven gelijk heeft ThumpsUp
Ze hebben de vraag bij Slingshot naar dit board verkeerd ingeschat, het is blijkbaar een bestseller.

De zwarte is Ruben's eigen maatvoering, 129x39cm voor een rider tot 75kg.

De witte is in drie maten te krijgen:

129x39cm voor een rider tot 75kg, alleen de kleur en print is dus anders geworden, boardje is identiek
132x41cm voor riders tussen 75-100kg, boardje heeft dezelfde verhoudingen, maar iets vergroot
135x43cm voor riders van 100kg+, of als lichtweerboard voor lichtere riders

Dat verklaart meer. Had alleen logischer geweest ook de zwarte variant nog te voeren zodat het duidelijker zou zijn dat er gewoon modellen toegevoegd zijn aan de bestaande 2008 Lunacy range.

Moet toch eerlijk toegeven dat ik de witte mooier vind. Echt een vet boardje. Zal een binnenkort eens testen YeSS
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36 Mei 23, 2008, 23:25:16
edit2Rapporteer  
ik wil eigenlijk die grootste maat wel, als lichtwind wakestyle boardje!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #37 Mei 23, 2008, 23:30:23
edit2Rapporteer  
@ morres.. tjah.. je bent echt hardcore of je bent et niet... lunacy kennelijk wel. want die heeft zelfs geen gaten voor grabhandle mietjes... snap dat nou.. duh..
Smiley

doet me denken aan spatbord oogjes op racefietsframes...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #38 Mei 23, 2008, 23:45:12
edit2Rapporteer  
@ morres.. tjah.. je bent echt hardcore of je bent et niet... lunacy kennelijk wel. want die heeft zelfs geen gaten voor grabhandle mietjes... snap dat nou.. duh..
Smiley

doet me denken aan spatbord oogjes op racefietsframes...

Dat is een heel goed vergelijk schater ThumpsUp
Je slaat de spijker op zijn kop Grin

Leander had het al zeer duidelijk verwoord waarom SS wel die inserts en een grabhandle had moeten meeleveren:

Voor de gemiddelde kiter dus erg lastig die lekker met het board in de hand naar het water wil lopen.
Mario

Berichten: 111
Antwoord #39 Juni 01, 2008, 01:13:23
edit2Rapporteer  
de 129 is voorlopig zowel in het zwart als in het wit leverbaar,
dus geen waardeverlies voor degene die een zwarte heeft  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.