grabhandle mag niet gebruikt worden bij wedstrijden.
Dat wist ik niet. Weet je misschien ook de achterliggende gedachte? Of is het om old-school uit te sluiten (geen board-offs)
(trouwens superdom dat er geen inserts in zitten..)
Absoluut!
marketing flater?? denk je? man al die gasten weten niet hoe snel ze naar de winkel moeten rennen..
Jazeker, en in grote getalen. Met Ruben hebben ze een sterke verpersoonlijking in handen voor het merk Slingshot
En daarvoor hoeft hij niet eens mee te doen aan de PKRA
Maar dit schept wel een verwachting voor het volgende jaar (of zal de 2010 versie al in september in de winkels liggen?
)
iz smaak afhankelijk heh of ie goed vaart.. tuurlijk zal goed zijn. Van choc hebben ze er ook één, en daar hoor ik hele goede dingen over.
Niet helemaal mee eens. Er zijn gewoon een aantal eigenschappen waarin het ene boardje uitblinkt en de ander niet. Tevens betreft het hier een specifiek freestyleboard waardoor er al een bepaalde verwachting is omtrent de eigenschappen (stijf, veel pop, snel, koersvast etc.)
Veel mensen houden niet van een stijf board (en dan moeten ze zeker de Lunacy niet kopen), maar dan moet je ook niet op zoek gaan naar een rasecht freestyleboard, want die zijn in de regel vele malen stijfer dan bijvoorbeeld een freeride board. Neem het verschil bijvoorbeeld tussen de Nobile 666 en 555, dat is echt nacht en dag.
Overigens hoor ik dat ook over Choc, en die boardjes zien er best technisch uit