Down winder

heelside_harold

Augustus 18, 2009, 20:46:17
edit2Rapporteer  
Hey,
Ik had al een beetje gezocht hier maar kon niet veel info vinden over een downwinder.
Nu wil ik dit jaar nog deze zomer een downwinder maken van Scheveningen naar langervelderslag, dat is ongeveer 25 km samen met nog een kitemaat.
Heeft iemand dit al gedaan en heeft hij/zij tips voor mij van wat ik allemaal moet meenemen en dat soort dingen.

Ik hoor het graag

Harold
pimpoldi

Antwoord #1 Augustus 18, 2009, 21:41:58
edit2Rapporteer  
hoppa we gaan gewoon met de bus naar scheef, trapeze om je kite, pak aan board in je handen, pomp lenen we daar en knallen em gewoon naar langeveld:P niks moeilijks aan
heelside_harold

Antwoord #2 Augustus 18, 2009, 21:55:24
edit2Rapporteer  
haha ja dat is wel heel makkelijk maar ik dacht misschien mogen we niet in bepaalde stukken varen ofzo. Wat je zegt is wel een goede optie niet moeilijk doen en gaan met die banaan.
Borrestein

Antwoord #3 Augustus 19, 2009, 12:23:14
edit2Rapporteer  
Ben zaterdag van Noordwijk naar Bloemendaal geknald
Superwind en mooi weer met een lekkere branding om wat te spelen.
vetrokken om 10.30 en waren om 14.00 uur weer thuis, een van de mooiste kitedagen!!! als ik jou was zou ik op noordwijk even stoppen om wat te drinken en te eten. dat ligt dan mooi op de helft schat ik. wij hebben niets gedronken en gegeten dus was op het eind wel afzien, i.i.g. veel plezier en gewoon gaan met die banaan
heelside_harold

Antwoord #4 Augustus 19, 2009, 12:35:53
edit2Rapporteer  
Hmm Noordwijk ligt ongeveer 5 km van langervelderslag dan zou ik ongeveer in katwijk moeten stoppen, of ik neem ruimtevoedsel mee dan hoef ik nergens te stoppen Tongue
Idefixe

Antwoord #5 Augustus 19, 2009, 13:35:03
edit2Rapporteer  
je zou er verstandig aan doen om in ieder geval iemand op de kant te informeren over wat je gaat doen en je daar dan ook "afmelden" als je weer op de kant bent
pimpoldi

Antwoord #6 Augustus 19, 2009, 14:47:36
edit2Rapporteer  
ik denk dat we het beste gewoon bij noordwijk kunnen beginnen, net een lekker stukje joh! daarna nog ff op langeveld knallen~!
@ borresteijn: was jij die met die blauwe best kite??

ik had nog een paar keer naar je gezwaaid haha
heelside_harold

Antwoord #7 Augustus 19, 2009, 20:23:29
edit2Rapporteer  
Ja dat zoiezo dat iemand ons komt ophalen. Maar we gaan zoiezo met ze tweén dus mocht er wat fout gaan is er altijd wel iemand.
Borrestein

Antwoord #8 Augustus 20, 2009, 09:32:19
edit2Rapporteer  
Pimpoldi, idd dat was ik met die blauwe Best waroo - 9m2 - denk dat we rond half een voorbij kwamen met een mannetje of 8.... hahaha was druk trouwens daar bij langeveld - gr en suc6
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.