hoppa we gaan gewoon met de bus naar scheef, trapeze om je kite, pak aan board in je handen, pomp lenen we daar en knallen em gewoon naar langeveld:P niks moeilijks aan
haha ja dat is wel heel makkelijk maar ik dacht misschien mogen we niet in bepaalde stukken varen ofzo. Wat je zegt is wel een goede optie niet moeilijk doen en gaan met die banaan.
Ben zaterdag van Noordwijk naar Bloemendaal geknald Superwind en mooi weer met een lekkere branding om wat te spelen. vetrokken om 10.30 en waren om 14.00 uur weer thuis, een van de mooiste kitedagen!!! als ik jou was zou ik op noordwijk even stoppen om wat te drinken en te eten. dat ligt dan mooi op de helft schat ik. wij hebben niets gedronken en gegeten dus was op het eind wel afzien, i.i.g. veel plezier en gewoon gaan met die banaan
Hmm Noordwijk ligt ongeveer 5 km van langervelderslag dan zou ik ongeveer in katwijk moeten stoppen, of ik neem ruimtevoedsel mee dan hoef ik nergens te stoppen
je zou er verstandig aan doen om in ieder geval iemand op de kant te informeren over wat je gaat doen en je daar dan ook "afmelden" als je weer op de kant bent
ik denk dat we het beste gewoon bij noordwijk kunnen beginnen, net een lekker stukje joh! daarna nog ff op langeveld knallen~! @ borresteijn: was jij die met die blauwe best kite??
Pimpoldi, idd dat was ik met die blauwe Best waroo - 9m2 - denk dat we rond half een voorbij kwamen met een mannetje of 8.... hahaha was druk trouwens daar bij langeveld - gr en suc6