Kort even voorstellen aangezien dit m'n eerste post is hier. In het verleden een aantal jaar in de buggy gezeten maar uiteindelijk opgegeven.
Een jaar of drie praktisch geen vlieger meer aangeraakt tot ik afgelopen zomer een kitesurf-les kreeg. Vliegeren is net fietsen, je verleert het nooit dus na nog geen twee uur les hadden we alle oefeningen en veiligheidsaspecten gehad en was het tijd voor de waterstart. Helaas trok de wind nog verder aan en durfde de instructeur niet meer..
Kort maar krachtig en meteen zin om het echt te gaan proberen dus afgelopen maanden een leuke set bij elkaar gesprokkeld. Nu is het wachten op de eerste stapjes.
Ongeduldig als ik ben zoek ik naar een mogelijkheid om de eerste week van april ergens op kitesurfvakantie te gaan. M'n vriendin kan niet mee en aangezien ik nieuw in de sport ben heb ik geen vrienden-groep waar ik zo iemand uit kan trekken om mee te gaan.
Daarom leek het me een goed idee om eens te kijken of er mensen zijn hebben in een dergelijk weekje. Dat is niet alleen gezelliger maar ook een stuk veiliger en leerzamer. Je hoeft me niet uit te leggen dat m'n 10m in de tas moet blijven bij 7bft of welke lijn de remlijm is overigens, dat niveau ben ik echt wel ontstegen
Mijn idee is om voor 1e week april een allinclusive vakantie voor 8 dagen te boeken, kosten zijn ergens rond de 600,- incl. vlucht. Andere bestemmingen heb ik ook geen probleem mee maar Egypte leek me niet heel verstandig op t moment.. Tijd kan eventueel naar achteren maar bij voorkeur niet.
Liefhebbers?