Windmeter Mirns

TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #25 Oktober 26, 2011, 16:48:39
edit2Rapporteer  
Zelf heb ik geen last van die paal eigenlijk maar er hoeft maar 1 duitser met ZO z'n controle te verliezen en z'n vlieger of hijzelf hangt erin :-)



Nee jij hebt er geen last van als je 90% van de tijd met je vlieger in de lucht op het strand staat Wink
dan kijkt ook niemand meer naar de boom maar hoe ze jou moeten ontwijken om op het strand te komen  Joepie

maar goed, ik heb me er ook schuldig aangemaakt... beetje springen en doen (ben ik ook mee begonnen) en voor ik het wist stond er iemand tegen me te schreeuwen dat ik verkeerd zat....
gelukkig erna maar wat beter opgelet en me er niet meer vertoond. (al was het maar om op het kleine strandje uit het water te komen zonder vinni tegen te komen aan de waterkant  loser)

Tsja, wat moet je dan doen als het niet waait Overigens, als je er al problemen hebt met het water uit komen terwijl er een vlieger richting het gras in de lucht hangt kan je beter gaan douchen en naar huis loser Ik heb naar mijn weten niemand in de weg gezeten, als er iemand het water in of uit moest heb ik mij vrolijk aangepast en m'n vliegertje zo gestuurd dat hij alle ruimte had Cheesy Was dat niet zo dan had hij er iets van moeten zeggen want ik heb niet het idee gehad dat ik in de weg stond.  Cheesy


had ook geen last van je, stond zonder vlieger naast je
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #26 Oktober 26, 2011, 16:59:34
edit2Rapporteer  
Ooh dat was jij Tongue . Ik ken niet zoveel forum namen bij gezichten haha.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.